Web Analytics Made Easy - Statcounter

« علیرضا نظری » روز شنبه در نشست مشترک شوراهای فرهنگ عمومی و امر به معروف ونهی از منکر خمین افزود: در خصوص برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی قوانین خوبی وجود دارد که می طلبد با جدیت بیشتری نسبت به اجرای آنها و برخورد با هنجارشکنان در شهرستان اقدام شود .
وی با بیان اینکه باید تمام توان برای حل آسیب‌های اجتماعی در شهرستان بکار گرفته شود، اظهار داشت: توجه به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه پیشگیری و رفع آسیب های اجتماعی از هر زمان دیگری در شهرستان ضروری‌تر است و باید راهکار جدی برای حل این معضلات اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خمین نیز در این نشست اظهار داشت: رهروان اهل بیت (ع) در این شهرستان در مراسم اربعین حسینی امسال براساس تصمیم گیری‌های ستاد کرونا و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اقدام می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین « علی حسینی‌پور » افزود: با توجه به اینکه امسال پیاده‌روی اربعین نداریم باید با یک برنامه‌ریزی درست، آیین سوگواری اربعین حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شود.
وی با تقدیر از اقدامات شورای شهر و شهرداری در سطح شهر خمین گفت: شورای شهر و شهرداری باید رسیدگی ویژه به مناطق حاشیه‌ای شهر را در سرلوحه کار خود قرار دهند و مسائل و مشکلات این مناطق را مرتفع سازند . 

امام جمعه خمین با اشاره به این که راهکارهای علاج آسیب‌های اجتماعی در روایات اهل بیت (ع) وجود دارد، تصریح کرد: این راهکارها را پیامبر وائمه معصومین بیان فرموده‌اند اما متاسفانه به آنها بی توجهی شده است.

حجت الاسلام حسینی پور گفت: دامنه برخی از آسیب های اجتماعی نسبت به گذشته گسترده‌تر شده است و نقل و انتشار بدون نقد و تحلیل این گونه آسیب‌ها در رسانه‌ها و به ویژه فضای مجازی کار درستی نیست و از قبح گناه کاسته و باعث می‌شود که این نوع آسیب‌ها کم کم عادی شوند.

فرماندار خمین نیز با تاکید بر لزوم برگزاری آیین سوگواری و عزاداری  اربعین حسینی اظهار داشت‌: به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال مراسم راهپیمایی اربعین در ایران و عراق برگزار نمی‌شود ولی مراسم اربعین باید با شور و شعور و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان انجام شود . 
« احمدطهرانی » ادامه داد:  با توجه به دشمنی‌های ممتد و احاطه تهدیدهایی که کشورمان با آنها مواجه شده، موظفیم عنصر اساسی مقاومت که همین شور حسینی است را زنده و پایدار نگه داریم.

وی با اشاره به شرایط خمین در شیوع بیماری کرونا گفت: در برگزاری شعائر مذهبی حفظ سلامتی شهروندان در اولویت است و رعایت پروتکلهای بهداشتی به معنای تعطیلی مناسبت‌های مذهبی نیست.

در این نشست ساخت سردیس  ۱۵ نفر از مفاخر ، مشاهیر و شهدای شاخص شهرستان خمین در سال جاری به منظور نصب در پارک تفریحی بوجه این شهرستان در دستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرار گرفت.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و  ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی امر به معروف و نهی از منکر خمین مجلس یازدهم آسیب ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی امر به معروف و نهی از منکر خمین مجلس یازدهم آسیب ها شورای فرهنگ عمومی امر به معروف و نهی از منکر خمین مجلس یازدهم آسیب ها اخبار کنکور آسیب های اجتماعی آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند