Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ۳۱ تخت عادی و ویژه به تخت‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج اضافه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، پرویز یزدانپناه در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: تعداد کل افراد بستری شده در استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 5 هزار 617 نفر و تعداد افراد ترخیص شده 5 هزار 338 نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا دیروز 279 بیمار کرونایی در بیمارستان‌‌ها بستری هستند، که از این تعداد 119 نفر بیمار کرونایی قطعی و 15 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بستری هستند.

یزدانپناه تعداد بهبود یافتگان کامل در استان را 6 هزار 932  نفر عنوان کرد و افزود: تعداد فوتی‌های کرونا در استان 127 نفر هست، که از این تعداد 116 نفر بیماری زمینه‌ای داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد کل موارد مثبت در استان 8 هزار 600 هست، خاطر نشان کرد: میانگین سنی بیماران مثبت کرونایی 41 سال است.

گزارش|زنگ خطر شیوع مجدد کرونا در اردبیل به صدا درآمد / اردبیل در سرخی رنگ باختتدوین بسته جامع پساکرونایی برای حمایت از مشاغل آسیب‌دیدهبرنامه میتسوبیشی برای تعدیل 500 تا 600 نفر به علت بحران مالی کرونا

یزدانپناه افزود: طی 24 ساعت گذشته 234 نمونه داشته‌ایم که حدود 40 درصد از موارد مثبت بوده و بیشترین موارد مربوط به شهرستان کهگیلویه و سپس بویراحمد، باشت، گچساران، چرام و دنا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: میانگین موارد مثبت کرونایی در استان دو برابر میانگین کشوری است و همچنان روند موارد مثبت رو به افزایش است.

یزدانپناه با اشاره به نزدیک شدن مرگ و میر در استان به میانگین کشوری تصریح کرد: با توجه به تجربه کشورهای جهان سه مورد آزمایش به میزان مناسب، هشدار و آگاهی بخشی و محافظت و جداسازی سریع ناقلان را باید مد نظر و توجه داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به احتمال شیوع آنفلوآنزا تعدا 24 تخت عادی و 7 تخت ویژه را به تخت‌های بیمارستان شهید جلیل اضافه نمودیم.

یزدانپناه بیان کرد: تعداد 35 پرستار از سایر بیمارستان‌های یاسوج به کادر بیمارستان شهید جلیل اضافه کرده‌ایم و دستگاه اکسیژن ساز 6 تنی تا فردا در اختیار بیمارستان شهید جلیل قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/541/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا بیمارستان شهید جلیل موارد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بیان داشت: این میزان هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و هیزم کشف شده، توقیف و متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 6095056

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است