Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس گفت: از بازیکنانم خواستم هیچوقت آتش گلزنی در وجودشان کم نشود. می‌توانیم همین عملکرد بازی گذشته را ارائه دهیم. امیدوارم عملکرد بازی با الشارجه را جلوی السد هم ارائه دهیم.

به گزارش ایمنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل السد اظهار کرد: با یکی از بهترین و قوی‌ترین تیم‌های این دوره از مسابقات باید بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با مربی خوبی که دارند، یکی از مدعیان جام هستند. ما هم در چند بازی اخیرمان نشان دادیم که یک تیم واقعی هستیم و یک ستاره داریم که آن هم پرسپولیس است. تیم حریف ستاره‌های زیادی دارد و این کارمان را سخت می‌کند. باید تمرکز زیادی داشته باشیم تا مهارشان کنیم.

او ادامه داد: باید از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم خوب استفاده کنیم و نشان دهیم چه تیم خوب و بزرگی هستیم. مثل بازی قبل باید عملکرد خوبی داشته باشیم و خودم شخصاً به بازیکنانمان امیدوار هستم و اگر این باور را داریم که بازی را ببریم، مطمئناً این اتفاق خواهد افتاد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی در درباره نقاط قوت السد گفت: این تیم ستاره‌های زیادی دارد و در خطوط مختلف بازیکن‌های خوب و یک مربی باهوش دارند. ما پرسپولیس هستیم و برای خودمان هدف‌های بزرگ تعیین کردیم و برای رسیدن به هدف‌هایمان فداکاری می‌کنیم و باید با تمام وجودمان بازی کنیم تا باعث افتخار هوادارهایمان شویم. ما با تمام وجودمان بازی می‌کنیم. بعضی‌ها باور نکردند که یکی دو تا از بچه‌هایمان با مصدومیت بازی کردند اما واقعیت همین است. ما تیمی هستیم که همه از جانشان مایه می‌گذارند و دو - سه بازیکنمان با زور دارو و دکتر به میدان می‌روند. این نشان می‌دهد که تیمی به تمام معنا هستیم.

او در پاسخ به سوالی درباره برنامه ریزی‌اش برای گلزنی شاگردانش هم گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در بازی قبل، بازی را خیلی خوب شروع کردیم و گل زدیم. توانستیم فشار حمله خود را حفظ کنیم و به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم. خیلی خوب می‌شود اگر تیمی زود به گل برسد چرا که بازی برایش راحت‌تر می‌شود. امیدوارم که بازی با السد هم این اتفاق بیافتد. تیم ما معروف به یک تیم هجومی است.

او ادامه داد: از بازیکنانم خواستم هیچوقت آتش گلزنی در وجودشان کم نشود. می‌توانیم همین عملکرد بازی گذشته را ارائه دهیم. البته تیم حریف به بازیکنانش استراحت داده و از آن طرف ما مصدوم داریم و بازیکنانم در همه چهار بازی به میدان رفته‌اند. امیدوارم عملکرد بازی با الشارجه را جلوی السد هم ارائه دهیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 446341

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس سرمربی تیم پرسپولیس السد لیگ قهرمانان آسیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عملکرد بازی ارائه دهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد

السد با پیروزی قاطعی که در دیدار برابر الشمال به دست آورد یک هفته قبل از پایان لیگ ستارگان قطر قهرمان شد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها 

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم