Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز شنبه در نشست شورای مدیران این دستگاه اظهار داشت: با ایجاد ۲ هزار و ۷۳۵ شغل، ۷۱ درصد تعهد اشتغال استان قزوین در بخش کشاورزی برای سال جاری محقق شد.

فاطمه خمسه گفت: تعهد اشتغال استان قزوین در بخش کشاورزی برای سال جاری سه هزار و ۸۴۸ نفر تعیین شده است.

وی اظهار داشت: ارایه تسهیلات رونق تولید و حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار  در مناطق روستایی، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، کمکهای فنی و اعتباری و مشاغل خانگی ، تسهیلات خط ۸ مکانیزاسیون به واحد های تولیدی بخش کشاورزی نقش مهم و قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال بخش کشاورزی و خلق فرصت های شغلی جدید در بخش کشاورزی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی در شهرستان قزوین ۹۶۲نفر ، تاکستان ۹۶۲ نفر، بوئین زهرا۹۶۲ نفر ، آبیک ۴۲۰ نفر ، البرز ۳۱۰ و آوج ۱۹۲ نفر  تعیین و ابلاغ  شده است.

بخش کشاورزی در استان قزوین دارای بیش از ۸۰ هزار نفر بهره بردار است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی اشتغال زایی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اشتغال زایی استان قزوین وزارت جهاد کشاورزی اشتغال زایی استان قزوین اخبار کنکور بخش کشاورزی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود.

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.

حضور رکابزنان استان در اردو‌های تیم ملی

رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود.

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین