Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:27:32 GMT

تعدیل کردستان در هندوستان درخشید

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۴۸۲۰

تعدیل کردستان در هندوستان درخشید

به گزارش ایرنا، هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی pink city در شهر جیپور هندوستان بدلیل شرائط کرونایی به صورت آنلاین برگزار شد.

فیلم کوتاه تعدیل به نویسندگی و کارگردانی کیوان سروری از کردستان در ایام برگزاری آنلاین  این جشنواره و در رقابت با فیلم‌هایی از دیگر کشورهای جهان در مراسم اختتامیه که ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) برگزار شد، توانست جایزه ویژه جشنواره را از خود کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تهیه شده و در مورد ۲ دوست و همکار است که یک اتفاق آنها را در موقعیت عجیبی قرار می‌دهد.

کیوان سروری متولد سال ۱۳۶۸ سنندج، دانشجوی کارشناسی سینما بوده و  از سال ۱۳۸۷ فیلمسازی را شروع کرده و تاکنون چهار فیلم کوتاه و سه مستند کوتاه ساخته است.

اولین فیلم کوتاه این کارگردان کردستانی با عنوان"جنگ یا صلح" توانست علاوه بر حضوردر جشنواره فیلم کوتاه تهران در سال ۱۳۹۲، جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان؛ "نماز و کار همدان و چندین جشنواره داخلی دیگر جوایزی را کسب کند.

حضور در ۴۰ جشنواره‌خارجی از جمله ایتالیا، اسپانیا، بلغارستان،امریکا، استرالیا و هندو برنده لوح تقدیر در جشنواره‌های بلغارستان و استرالیا از دیگر موفقیت های این هنرمند محسوب می‌شود.

برچسب‌ها کردستان سنندج فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج فیلم کوتاه کردستان سنندج فیلم کوتاه اخبار کنکور فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، بنا بر اعلام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و با پیگیری و دیپلماسی حمل‌ونقل ریلی در دولت سیزدهم، دومین قطار ترانزیتی کانتینری ۷۷۴ تنی شامل تعداد ۱۶ واگن و ۳۱ کانتینر باردار، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری از مبدأ روسیه به مقصد بندرعباس، از مرز ریلی اینچه‌برون وارد کشور ایران شد.

این قطار ترانزیتی بلافاصله پس از انجام تشریفات گمرکی به سمت بندرعباس اعزام شد تا از آنجا به کشور هندوستان ارسال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی