Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:53:58 GMT

کشتی‌گیران دانشگاه آزاد وارد قرنظینه‌ می‌شوند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۴۹۷۲

کشتی‌گیران دانشگاه آزاد وارد قرنظینه‌ می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد از پایان هفته جاری آغاز می شود و ۶ تیم شرکت کننده در این مسابقات در دو گروه به مصاف هم خواهند رفت.

علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد در آستانه حضور در لیگ برتر به خبرنگار مهر گفت: تیم جوان و باانگیزه‌ای داریم که طبق برنامه ریزی از این هفته باید اردوی قرنطینه ای را برای آماده سازی آنها برپا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توان پیش‌بینی کرد برگزاری لیگ در شرایط کنونی، سختی و فشار زیادی را برای برگزارکنندگان و تیم های شرکت کننده خواهد داشت اما به هر حال باید چرخ کشتی پس از مدتها تعطیلی و بلاتکلیفی به گردش درآید.  فدراسیون هم نشان داده عزم خود را برای این کار جزم کرده تا مسابقات طبق برنامه با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برپا شود.

وی تصریح کرد: آزادکاران لیگ برتری تا پایان هفته فرصت دارند تا با تمرینات ویژه در فرم حضور در این مسابقات قرار گیرند. البته بسیاری از بچه ها پیش از این هم با انجام تمرینات انفرادی توانسته اند آمادگی خود را تا حدی حفظ کنند که مطمئنا حضور در لیگ هم می تواند در روند آماده سازی آنها تاثیرگذار باشد.

نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن افزود: در مجموع می‌توان برگزاری لیگ را از چند جهت به سود مربیان و کشتی گیران دانست. به ویژه آنکه کشتی‌گیران می توانند با حضور در کوران لیگ از نظر جسمی و روحی تقویت شوند و امید و انگیزه خود را برای حضور در میادین پیش رو حفظ کنند. از سوئی دیگر باید به بحث معیشت و درآمدزایی کشتی گیران و مربیان در لیگ هم اشاره کرد که طبیعتا می تواند در زندگی این قشر از ورزشکاران بسیار موثر باشد.

رضایی در پایان گفت: اگر قرار شد که رقابتهای جهانی در همان زمان اعلام شده ازسوی اتحادیه جهانی برگزار شود، طبیعتا لیگ برتر هم می تواند میدان خوبی برای سبک سنگین کردن ملی پوشان تلقی شود. بدین ترتیب کادر فنی می تواند به خوبی نفرات مورد نظر خود را در طول برگزاری لیگ برتر زیر نظر داشته باشد و تصمیمات دقیق تر و بهتری را برای ارنج اعزامی به جهانی اتخاذ کند. البته با توجه به شرایط کنونی شیوع کرونا در جهان، احتمال لغو رقابتهای جهانی هم وجود دارد که البته فعلا باید منتظر تصمیم اتحادیه جهانی باشیم.

کد خبر 5032790 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا رضایی کشتی آزاد فدراسیون کشتی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر ویروس کرونا لیگ برتر والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان مجید نامجومطلق والیبال کشتی گیران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم روز معلم با حضور جمع کثیری از استادان و همچنین دانشجویان ورودی سال ۷۲ واحد تبریز در رشته علوم اجتماعی (۳۱ سال پیش) و دانشجویان و مسئولان کشوری و با حضور مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، محمدقربانی گلشن‌آباد، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد شهریار واحد تبریز برگزار شد.

در پایان مراسم از استادان، مدیران گروه و رئیس دانشکده نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس