Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ژاوی هرناندز، سرمربی تیم السد قطر در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس بیان کرد: برای رسیدن به پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بسیار هیجان‌زده هستیم. با پرسپولیس بازی داریم که بهترین تیم ایران است و می‌دانیم یک بازی سخت و دشوار برای ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای پیروزی با اشتیاق زیاد بازی کنیم و امیدوارم با ارائه بهترین بازی در زمین به آن برسیم. در بازی قبلی مقابل سپاهان اولویت ما استراحت دادن به برخی از بازیکنان بود تا آن‌ها را با اطمینان برای این بازی در اختیار داشته باشیم. پرسپولیس برای ما حریفی قدرتمند و دشوار خواهد بود و در این بازی باید سعی کنیم مالکیت توپ و کنترل بازی را در دست داشته باشیم.  

سرمربی السد اظهار داشت: در طول زندگی حرفه‌ای مسابقات پرشور زیادی دیده ام و همیشه مقابل تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس بوده است. این را به بازیکنانم گفته‌ام که پرسپولیس همیشه با شور و شوق زیاد بازی می‌کنند، به همین دلیل ما هم باید بسیار پرشور باشیم، چون این یک فینال است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: السد قطر ژاوی هرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوم مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعاتی دیگر در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و در یکی از این مسابقه تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف ملوان می‌رود.

در این بین با توجه به اینکه مسئولان باشگاه سایپا نتوانسته بودند پس از بازی پارس جنوبی برای اعضای تیم بلیت تهیه کنند، مجتبی سرآسیایی و شاگردانش با یک روز تاخیر از جم به تهران بازگشته‌ بودند و به همین دلیل از مسئولان سازمان لیگ درخواست تعویق یک روز بازی را داشتند که این درخواست مورد قبول قرار نگرفته است.

تاخیر یک روزه در بازگشت به تهران در دیداری که در آخرین ساعات روز یکشنبه هفته گذشته برگزار شد و سپس سفر زمینی از تهران به انزلی سبب شده تا تیم سایپا ریکاوری مناسبی پیش از دیدار سخت برابر ملوان در انزلی به عنوان یکی از منسجم‌ترین تیم‌های لیگ برتر نداشته باشد و حالا باید دید این بی‌برنامگی چه تاثیری در عملکرد تیم در دیداری خواهد داشت که از ساعت 18:30 دقیقه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم