Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اجرای فاز سه پروژه آبرسانی به سبزوار را نیازمند اعتبارات ملی دانست.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی جهان طلب افزود : تکمیل این پروژه از محل منابع استانی با توجه به حجم عملیات تعریف شده امکان ندارد.
وی حداقل اعتبار مورد نیاز اجرای این پروژه را هزار میلیارد ریال اعلام کرد  و خواستار همکاری و مساعدت نمایندگان سبزوار برای تامین این مبلغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان سبزوار هم گفت : شهرستان سبزوار با کمبود آب به میزان ۳۰۰ لیتر بر ثانیه  مواجه است.
حسین ریاضی خواستار تامین اعتبار مورد نیاز  شروع پروژه آبرسانی (فاز سه) از دشت بفره به سبزوار شامل حفر هشت حلقه چاه و ایجاد تاسیسات مورد نیاز شد.
ریاضی افزود: فازهای اول و دوم این پروژه به ترتیب در سال های ۶۷ و ۸۵ اجرا و جمعا ۱۹ حلقه چاه حفر و وارد مدار شد.
به گفته وی ۵۸ درصد آب شرب شهر سبزوار از سه دشت بفره  با ۱۹ حلقه چاه، کسکن ۱۸ درصد با ۷ حلقه چاه و کلوت ۲۴ درصد و ۱۰ حلقه چاه تامین می شود.
وی با اشاره به سقایی ۱۳۷ هزار مشترک شهری و روستایی توسط آبفا سبزوار افزود : با تلاش حوزه بهره برداری و با وجود تمام کاستی ها بحران و تنش آبی تابستان ۹۹ را با تدبیر و تعامل مشترکین شهری و روستایی پشت سرگذاشتیم.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جاه طلب حلقه چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، ۲۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

 بهزاد برارزاده امروز در بازدید از این مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش‌بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.
وی، از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شده است.
مدیرعامل آبفامازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.
برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل