Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پرسپولیس گفت: تیم حریف بسیار بازیکن‌های بزرگی دارد و مربی بزرگی را به همراه دارد اما تیم ما هم برنامه‌ریزی و آنالیز می‌کند. فردا برای هر دو تیم بازی سختی خواهد شد و اینگونه نیست که اسم‌ها رو در روی هم قرار بگیرند. دو تیم با هم بازی دارند و مطمئناً روزی سختی خواهد بود.

سید جلال حسینی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل السد اظهار کرد: تا الان بازی‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ایم اما دیگر در مرحله حذفی حضور داریم و دو تیم پر قدرت با هم بازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل تیمی بازی داریم که کامل است و سازماندهی شده و مقابل کادر فنی و بازیکنان قوی دارد. به همه هم این مساله را نشان داده است. البته ما هم پرسپولیس هستیم اما مطمئناً فردا بازی برای هر دو تیم سخت است و امیدوارم یک فوتبال زیبا و جذاب را ببینیم.

او در پاسخ به سوالی درباره خط حمله قدرتمند السد گفت: همه تیم‌هایی که اینجا هستند قدرتمند هستند و برنامه‌ریزی دارند. تیم حریف بسیار بازیکن‌های بزرگی دارد و مربی بزرگی را به همراه دارد اما تیم ما هم برنامه‌ریزی و آنالیز می‌کند. فردا برای هر دو تیم بازی سختی خواهد شد و اینگونه نیست که اسم‌ها رو در روی هم قرار بگیرند. دو تیم با هم بازی دارند و مطمئناً روزی سختی خواهد بود.

مدافع پرسپولیس در پایان اضافه کرد: ما همه برای این بازی آماده‌ایم و در قالب یک تیم قطعاً می‌توانیم بهتر کار کنیم.

کد خبر 446356

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس سرمربی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سیدجلال حسینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سختی خواهد دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟

داروین نونیز از 32 موقعیت مسلم گلزنی تنها 6 گل به ثمر رسانده است. 

طرفداری | از اولدترافورد تا آنفیلد و گودیسون پارک، داروین نونیز با از دست دادن موقعیت‌های مسلم گلزنی در ناکامی لیورپول نقش مهمی ایفا کرد. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ طی 17 روز لیورپول با یک فروپاشی بزرگ مواجه شد. آن‌ها در گودیسون پارک تسلیم شدند تا به نوعی رویای قهرمانی در لیگ برتر از بین رفته باشد. قضاوت دقیق در مورد اینکه این تیم در حال حاضر در چه وضعیتی قرار دارد، با نگاه سرد شرایط فعلی دشوارتر می‌شود. بازیکنان ترکیب لیورپول دچار افت بزرگی شدند. جانشین احتمالی یورگن کلوپ، آرنه اسلوت از فاینورد خواهد بود. سرمربی هلندی از شکوفایی استعداد بازیکنانش به عنوان کارت برنده‌اش یاد می‌کند، اما وضعیت فعلی بازیکنی مثل داروین نونیز زیر ذره‌بین مایکل ادواردز هم خواهد بود. مهاجم اروگوئه‌ای با تصمیم یورگن کلوپ وارد باشگاه شد. استعدادیابان وقت لیورپول کریستوفر انکونکو را ترجیح می‌دادند. 

با وجود حرکت جوردن پیکفورد که در حد و اندازه‌های پیتر اشمایکل بود، داروین نونیز فرصت مهم گلزنی را با ضربه‌ای عجولانه از دست داد. این اتفاق در اولدترافورد و آنفیلد هم تکرار شده بود. در واقع، از بدو ورود به باشگاه، هواداران لیورپول شاهد موقعیت‌سوزی‌های بزرگی بوده‌اند. در کنار نونیز، محمد صلاح هم پس از مصدومیت همسترینگ دچار افت بزرگی شده است. اگر سیستم بازی اسلوت «پرسینگ با شدت بالا» باشد، چه نیازی به وینگر 32 ساله خواهد بود؟ نرخ تبدیل موقعیت‌های گل صلاح از ۵۸.۸ درصد در نیم‌فصل اول به ۴۱.۷ درصد کاهش یافته است. دست دادن او و کلوپ در یک تابستان اتفاق سختی خواهد بود، اما به نظر می رسد تغییراتی در بازی وینگر مصری باید اعمال شود. 

لحظاتی قبل دیوید اورنستین در بخش «پرسش و پاسخ» وبسایت اتلتیک، فروش داروین نونیز را گزینه‌ای غیرمحتمل خواند. مایکل ادواردز در این لحظه ترجیح می‌دهد اولویت خودش را به بازیکنانی که در 12 ماه پایانی قراردادشان هستند، اختصاص دهد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد