Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با تسهیلات بانک صنعت و معدن، طرح های فولاد گستر آتنا و کوشاب غرب با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، طرح فولاد گستر آتنا در سال 1392 در زمینی به مساحت 57 هزار مترمربع واقع در شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول در استان ایلام احداث گردید. این طرح در حوزه صنایع فولادی و تولید مقاطع فولادی (HSS) با ظرفیت تولید 450 هزار تن مشغول به فعالیت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موضوع مشارکت بانک صنعت و معدن، تأمین مالی طرح فولاد گستر آتنا از محل منابع صندوق توسعه ملی کشور به میزان یک میلیارد و 747 میلیون روپیه هند و نیز از محل منابع داخلی بانک به مبلغ 100 میلیارد ریال و 250 میلیارد ریال از محل منابع بند الف تبصره 18 می باشد که برای 85 نفر به صورت مستقیم و 1300 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد.
واحد کوشاب غرب نیز در سال 1390 در شهرک صنعتی شباب واقع در شهرستان چرداول استان ایلام احداث گردید که در حوزه صنایع غذایی با ظرفیت تولید 150 هزار تن در زمینه تولید انواع نوشیدنی و ماءالشعیر مشغول به فعالیت می باشد.
موضوع مشارکت بانک صنعت و معدن جهت تأمین مالی طرح شرکت کوشاب غرب از محل منابع صندوق توسعه ملی کشور به میزان 9 هزار و 560 یورو و نیز از محل منابع داخلی بانک به مبلغ 40 میلیارد ریال است که حاصل آن اشتغالزایی برای 90 نفر به طور مستقیم خواهد بود.
لازم به ذکر است، مبلغ 60 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش جهت تأمین منابع تولید آزمایشی در اختیار شرکت قرار گرفته است و مبلغ 300 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش از محل منابع بند الف تبصره 18 جهت این طرح، تصویب و در مرحله انعقاد قرارداد می باشد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلیارد ریال محل منابع بانک صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد

مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق دوباره ۵۰۰۰میلیارد ریال به بورس انرژی خبر داد و گفت: براساس قولی که داده شده بود ۵ هزار میلیارد ریال در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته دوم اردیبهشت نیز ۵۰۰۰ میلیارد ریال دوم نیز تزریق شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر تزریق نقدینگی به بورس انرژی را  یکی از گام های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق دانست و گفت : پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب های وکالتی شرکت های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم.

وی افزود: در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به 121 میلیارد تومان رسید.

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: در همین راستا 32 شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند.

وی ادامه داد: همچنین در هفته گذشته سهم نیروگاه های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی 46 درصد و سهم نیروگاه های دولتی 54 درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکتهای توزیع واریز خواهد شد و خوشبختانه شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • بنگاهداری بانک‌ها زنجیری به پای چرخ تولید
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال