Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طبق بررسی‌های به‌عمل آمده جوانان ناقلان اصلی ویروس کرونا در استان قزوین هستند و تنها راه خروج از وضعیت قرمز رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. - اخبار استانها -

پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با بیان اینکه همه افراد اعم از جوانان و کودکان به یک میزان در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند اظهار داشت: طبق بررسی‌های به‌عمل آمده جوانان ناقلان اصلی کرونا در استان قزوین هستند و برای حل مشکلات بهداشت و درمان در حوزه کرونا نیازمند آگاه‌سازی بیشتر جوانان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تنها راه خروج استان قزوین از وضعیت قرمز کرونایی را برخورد قاطع با کسانی است که پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و افزود: امروز می‌بینید که در بازار، مهمانی‌های خانوادگی، مراسم‌ ترحیم در آرامستان‌ها و جلسات و همایش‌هایی که در ادارات دولتی و در فضاهای بسته برگزار می‌شود میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شدت پایین آمده که منجر به افزایش ابتلا و ایجاد وضعیت فوق قرمز در استان شده است.

نامدار ادامه داد: اگر برخورد قاطع با کسانی که امنیت و سلامت اجتماعی را به خطر می‌اندازند، در دستور کار مدیریت استان قرار نگیرد، شرایط ما بدتر می‌شود و تا زمانی که نتوانیم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در ادارات، اصناف و بین مردم در فضاهای خانوادگی حاکم کنیم، افزایش نرخ بیماری بیش از امروز برای ما بحران ایجاد خواهد کرد.

هشدار دانشگاه علوم پزشکی قزوین به مردم؛ ساده‌انگاری موجب افزایش مبتلایان به کرونا شدقزوین | سفرهای غیرضروری شیوع کرونا را در جامعه گسترش می‌دهدآمار مبتلایان به کرونا در قزوین 2 برابر شد؛ متخلفان بازداشت می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با ذکر اینکه یک بار ابتلا به کرونا و بهبودی ضامن مبتلا نشدن دوباره به این بیماری نیست گفت: افراد زیادی را در این روزها دیدیم که با اینکه یک بار دچار بیماری کووید 19 شدند اما دوباره علائم بیماریشان عود کرده و حتی پس از 3 ماه از بهبود وارد مرحله بدتر و خطرناک‌تری از این بیماری شده و دوباره در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

نامدار اضافه کرد: بنابراین کسانی که یک ‌بار به این بیماری مبتلا شده و بعد بهبود یافتند به هیچ عنوان در مقابل این بیماری ایمن نیستند و اگر مردم استان قزوین با جدی نگرفتن رعایت پروتکل‌های بهداشتی نخواهند به خودشان، خانواده‌ها و اطرافیانشان کمک کنند متاسفانه مسیر افزایش بیماران کرونایی در استان قزوین تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان استانداری قزوین ویروس کرونا بهداشت و درمان استانداری قزوین ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه خبر داد.

محمد جواد امیری گفت: بر اساس گزارش EOC دانشگاه، کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات پس از تریاژ تلفنی و کسب اطلاعات لازم، بلافاصله پایگاه اورژانس مهنه را به محل حادثه اعزام می‌کنند.

 به گزارش روابط عمومی  اورژانس تربت حیدریه وی ادامه داد: این حادثه در محور شادمهر به مهنه رخ داده که با توجه به آتش‌سوزی و مسدود شدن جاده برای ساعاتی، امدادگران هلال‌احمر و عوامل آتش‌نشانی نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به محل فوریت فراخوان شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با تشریح وضعیت آسیب دیدگان اظهار کرد: این تصادف یک نفر آسیب دیده مَرد را به همراه داشته است که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) منتقل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود