Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در فرآیند آموزش دانش آموزان، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از نسخه جدید شاد رونمایی شد.

با توجه به اهمیت موضوعات مطرح شده در حوزه آموزش و پرورش و پیشرفت و گسترش شبکه‌های ارتباطی، افزایش انعطاف رسانه‌ای در این حوزه نیز بدون شک باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که برنامه‌های صوتی و تصویری ارائه شده در این حوزه می بایست با بیشترین سطح دسترسی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر سطح دسترسی تمامی افراد جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان با رسانه‌های تعاملی بیش از قبل شده و می‌بایست به کمک این رسانه‌های نوین پیام مورد نظر را به جامعه‌ی کاربران انتقال داد تا به کمک پیشرفت تکنولوژی از تمام زمان‌های لازم محتوای صوتی و تصویری مورد نظر کاربر، مطابق با سلیقه و معیارهای او ارائه شود.

در شادنما شبکه‌های متنوع با عناوین متنوعی توسعه داده شده است که هرکدام بر اساس سیاست تولید و ارائه محتوا توسط وزارت آموزش و پرورش برای مخاطبین هدف به کار می‌روند.

معاونت‌های مختلف آموزش و پرورش اعم از پرورشی، ابتدایی و متوسطه و یا هرگونه تقسیم بندی دیگر می‌توانند در رسانه‌ای مجزا با مخاطبین هدف خود ارتباط برقرار کنند؛ کاربران شاد در هر زمان و مکانی تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانند برنامه‌های شبکه‌های شادنما را به صورت زنده و یا آرشیوی از بین هزاران محتوای جدید و قدیم انتخاب کرده و مشاهده کنند.

کد خبر 5033349

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش آموزش الکترونیک شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور ویروس کرونا هفته دفاع مقدس قوه قضاییه ترافیک وضعیت راهها پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی اربعین حسینی محسن حاجی میرزایی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال چهارشنبه ۵ اردیبهشت

فوتسال قهرمانی آسیا (تاجیکستان - افغانستان) ساعت ۱۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران قرقیزستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (تایلند - عراق) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ویتنام) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747403

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین