Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:11:20 GMT

رایزنی های الزام آور پارلمانی سریعا شروع شود

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۶۹۳۱

رایزنی های الزام آور پارلمانی سریعا شروع شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حسان دیاب نخست وزیر پیشبرد امور لبنان ضمن حمایت مجدد از طرح فرانسه درباره لبنان و موثر دانستن آن در برابر چالشهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و پولی که لبنان با آن دست و پنجه نرم می کند، گفت: از پاریس می خواهم که همچنان در کنار لبنان در این مرحله سخت بایستد و به تلاشهایش برای کمک به لبنان ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاب تاکید کرد: شرایطی که لبنان با آن دست و پنجه نرم می کند، تلاش ویژه ای را طلب می کند و اینکه گروههای سیاسی از کشمکش و اقداماتی که آنچه برای لبنان باقی مانده است را تهدید می کند، پرهیز کنند.

وی افزود: انصراف نخست وزیر مامور تشکیل کابینه، تسریع در رایزنی های الزام آور پارلمانی را برای مامور کردن فردی که توان تعامل با مرحله سختی که لبنان با آن دست و پنجه نرم می کند، داشته باشد،  طلب می کند.

کد خبر 5033385

منبع: مهر

کلیدواژه: حسان دیاب لبنان کابینه جدید ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل ایران دونالد ترامپ امارات متحده عربی بحرین لبنان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ویروس کرونا عربستان سعودی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم

به گزارش جماران؛ یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل چهارشنبه 5 اردیبهشت اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش کردند که گالانت از قرارگاه فرماندهی جبهه شمالی فلسطین اشغالی بازدید کرد، جایی که رایزنی‌های عملیاتی او با فرمانده تیپ «اوری گوردین» و افسران اطلاعات و عملیات و آتش‌نشانی انجام شد.

گالانت مدعی شده است که نیروهای رژیم صهیونیستی موفق شده اند که نیمی از فرماندهان حزب‌الله در جنوب لبنان را به شهادت برسانند!

دیگر خبرها

  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد