Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@08:55:35 GMT

هشدار جدی ریوالدو به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۰۵۶

هشدار جدی ریوالدو به بارسلونا

بازیکن سابق تیم بارسلونا اعلام کرده بارسا باید جای سوارز یک مهاجم جذب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریوالدو در جدیدترین مطلبی که در اینترنت منتشر کرده نوشته:

به نظر می‌رسد آنتوان گریزمان در پست فوروارد نوک در بازی بارسلونا مقابل ویارئال بازی خواهد کرد. نمی‌دانیم که او در این پست جواب می‌دهد یا تیم در آغاز خوب کار می‌کند اما آن‌ها نیاز به خرید یک مهاجم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بارسا عدم وجود گل‌های سوارز آسان نخواهد بود اما کومان حتما برنامه‌ای برای سیستم جدید خواهد داشت که جای خالی مهاجم اروگوئه ای حس نشود. بالاتر از این‌ها باید گفت جدایی سوارز، تصمیم شخص کومان بود.

ریوالدو در ادامه گفته:

لوئیس سوارز تصمیم بسیار خوبی گرفت که به اتلتیکو مادرید پیوست. می‌خواستم او در بارسلونا بماند و به نظرم چیزهای زیادی برای ارائه داشت اما کومان به طور شفاف اعلام کرده بود که و مازاد است و باید به باشگاهی بپیوندد که ستایش شود. امیدوارم همه چیز برای سوارز در اتلتیکو خوب پیش برود زیرا من از هواداران او هستم و معتقدم او نباید بارسلونا را ترک می‌کرد. او سومین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا است و من تنها می‌توانم سن او را دلیلی بدانم که مدیران بارسا به او بابتش اجازه خروج دادند. سوارز یک جنگنده واقعی است و به باشگاهی درست رفته. سیمئونه از هواداران سوارز است و این مهاجم اروگوئه‌ای خرید خوبی برای اتلتکیو به شمار می‌رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا ریوالدو لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم

مهاجم تیم ملی لهستان قصد دارد در جمع کاتالان‌ها به کارش ادامه بدهد. 

روبرت لواندوفسکی انتظار دارد دو سال دیگر در بارسلونا ماندنی شود. 

طرفداری | این مهاجم ۳۵ ساله که به پایان دومین سال حضورش در بلوگرانا نزدیک می‌شود، در مصاحبه‌ای با بیلد، درباره آینده صحبت کرده است.

جدایی من از بارسلونا در این تابستان، قطعا امکان‌پذیر نیست؛ چنین موضوعی اصلا برای من مطرح نیست. من از نظر جسمانی حس و حال خوبی دارم و بر حسب شرایط فعلی، این وضعیت دو سال دیگر پابرجا خواهد بود. وقتی از نظر جسمانی دیگر در بالاترین سطح قرار نداشته باشم، آنگاه در این‌باره فکر خواهم کرد. 

مهاجم پیشین بایرن مونیخ، پیش‌تر هم در مصاحبه‌های متعدد از قصد خود برای ماندن در بارسا گفته بود و حالا به نظر می‌رسد که او تصمیم نهایی خود در این زمینه را گرفته است.  

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!