Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@11:42:08 GMT

مرگ دو نفر در حادثه رانندگی آزادراه خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۲۶۴

مرگ دو نفر در حادثه رانندگی آزادراه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، مصطفی عباس نژاد فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به عملیات حادثه تصادف در آزادراه خلیج فارس ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۰:۰۳ صبح امروز شاهدان حادثه برخورد خودروی سواری پژو پارس با گاردریل حاشیه بزرگراه واقع در آزادراه خلیج فارس ۲ کیلومتر قبل از عوارضی، با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان ایستگاه ۵۰ را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس پس از انحراف از مسیر اصلی با گاردریل حاشیه بزرگراه به شدت برخورد کرده بود که هم خودرو و هم دو سرنشین آن در میان آهن‌ها گرفتار شده بودند.


فرمانده این عملیات ادامه داد: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودرو کرده و با توجه به وخامت حال هر دو مصدوم، در حضور عوامل اورژانس عملیات رهاسازی محبوس شدگان را آغاز کردند.

عباس نژاد تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با استفاده از ابزار مخصوص نجات هر دو محبوس شده را که آقایی ۶۰ ساله و خانم ۵۰ ساله بودند به بیرون از خودرو منقل کرده و برای انجام معاینات پزشکی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی افزود: متأسفانه به علت شدت جراحات وارد شده و بنا بر تأیید کادر پزشکی حاضر در محل حادثه، هر دو مصدوم در این حادثه جان خود را از دست دادند.

این فرمانده آتش‌نشانی بیان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی خودرو و سطح بزرگراه، خودرو را به عوامل پلیس راهور تحویل داده و عملیات خود را خاتمه دادند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: خلیج فارس خودرو مرگ تصادف فرمانده آتش نشانی گاردریل شهرری آزادراه خلیج فارس آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

سروان نعیم مفلحی افزود: دربرخورد این خودروی سواری دو نفرکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

دیگر خبرها

  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • حادثه رانندگی در شهر هوره