Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@02:31:11 GMT

سرانجام پروژه سیکل ترکیبی کهگیلویه چه شد؟!

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۳۰۶

سرانجام پروژه سیکل ترکیبی کهگیلویه چه شد؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه؛ هشتم آبان در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین افت ولتاژ، ضعیف ترین شبکه برق کشور و طبق آمار وزارت نیرو ۴۶ درصد خاموشی در طول تابستان را دارد.
وی ادامه داد: طبق دستور رئیس جمهور در سفر به استان مکلف شدیم که یک نیروگاه در دهدشت بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سرمایه گذار نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت اظهار کرد: کلیه مجوزات انجام شده را طی کرده و در پایان به بن بست بانک صنعت و معدن که مشکلات زیادی را با صندوق توسعه ملی دارد، رسیدیم و حدود یک سال و نیم ارزیابی توانمندی اعضا و اقتصادی را به درازا کشانید.
سالم ادامه داد: بعد از دریافت تاییدیه از منابع داخلی خود ۱۰میلیون یورو به شرکتی در ایتالیا پرداخت کردیم تا توربین ۷۰ درصد اچ کلاس با راندمان ۶۲درصد برای اولین بار در خاورمیانه بعد از ژاپن در استان نصب شود.
وی بیان کرد: با وجود میزان تسهیلات سنگین سرمایه گذاری را انجام دادیم اما ۸ ماه است که بین بانک صنعت و معدن و صندوق توسعه ملی با کفش آهنی در رفت و آمدیم.
سرمایه گذار نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت با بیان اینکه بزرگترین پروژه در حال اجرای استان کهگیلویه و بویراحمد طرح آبرسانی به ۴ شهر در دهدشت غربی است که به ۹۰ مگاوات برق نیاز دارد تصریح کرد: این میزان برق را ما باید تامین کنیم.
سالم بیان کرد: با وجود تحریم های ظالمانه ما توانستیم مجوز ساخت نیروگاه را از ایتالیا بگیریم که این مجوزها در اکتبر سال آینده از دست می رود و فقط نیازمند ارجاع پرونده نیروگاه از بانک صنعت و معدن به صندوق توسعه ملی هستیم.

48

کد خبر 1436671

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: ۱۰۸ هزار تن کالا در فروردین ماه امسال از استان مازندران به روسیه صادر شده که از لحاظ وزنی ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

او افزود: این کالا‌ها شامل سیمان، گچ، لبنیات و میوه بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: به لحاظ ارزشی نیز صادرات کالا از مازندران به روسیه ۱۱۰ درصد افزایش داشته است.

در فروردین ماه امسال بالغ بر ۲۴ میلیون دلار کالا از مازندران به کشور‌های هدف صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وجود ۲۰۰ معدن فعال در کردستان
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • صندوق ‏توسعه ملی برای رفع عقب‌ماندگی در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر پیشگام می‌شود
  • سالن جشن آموزش و پرورش در شأن معلم نیست/ لزوم تکریم توسط جامعه
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد