Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:17:03 GMT

کومان: جدایی سوارس تنها به من مربوط نیست

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۴۰۷

کومان: جدایی سوارس تنها به من مربوط نیست

سرمربی بارسلونا اعلام کرد به نظر می رسد که در رابطه با جدایی مهاجم اروگوئه ای او شخصیت بدِ فیلم است اما این قضیه تنها به او مربوط نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، رونالد کومان پیش از دیدار نخست بارسلونا در فصل جدید لالیگا برابر ویارئال مقابل رسانه ها حاضر شد. جدایی لوییس سوارس و کنایه لیونل مسی به مدیریت باشگاه موضوع قابل توجه نشست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی بارسلونا در این رابطه اظهار کرد: عادی است که مسی از رفتن دوستش ناراحت باشد. با این حال لئو در تمرینات و بازی ها برای همه یک الگو است. حتی یک روز هم نبوده که در تمرینات آماده نباشد. او همیشه تعهد خود را نشان داده است. در این رابطه هیچ شکی به او ندارم. 

سوارس در حالی بارسلونا را ترک کرد و با اتلتیکو مادرید قرارداد امضا کرد ‌که اعلام شده بود کومان خواهان مهاجم اروگوئه ای نیست. سرمربی هلندی این موضوع را تکذیب کرد و گفت: به نظر می رسد من آدم بدِ داستان این فیلم بودم اما پشت تماس من به لوییس سوارس تنها احترام بود. 

او در پایان اظهار کرد: به سوارس گفتم اگر بماند شرایطش برای بازی کردن سخت خواهد شد اما اگر بماند یکی از بازیکنان تیم خواهد بود. پیش از این که من با باشگاه قرارداد امضا کنم یک سری تصمیمات گرفته شده بود و من از آن ها حمایت کردم. این قضیه تنها به من مربوط نبود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوییس سوارس ليونل مسی رونالد کومان تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی

نظر ژاوی تغییر کرد و او را در فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا خواهیم دید.

طرفداری | ژاوی سرمربی بارسلونا تصمیمش را عوض کرد و حالا قرار است فصل 25-2024 هم روی نیمکت بلوگرانا بنشیند.

پس از حرف و حدیث‌های فراوان ژاوی تصمیم گرفت در بارسلونا بماند و امروز ماندن او در بارسا شکل رسمی به خود گرفت. سه ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی واکنش نشان داد و با الهام گرفتن از شعار اصلی بارسا فراتر از یک باشگاه نوشت:

فراتر از یک مربی

فراتر از یک مربی

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد