Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@16:29:31 GMT

۵ نماد لیدر بورس امروز تهران کدامند؟

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۴۱۸

۵ نماد لیدر بورس امروز تهران کدامند؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، در معاملات امروز بازار سهام روز جاری در مجموع حدود هشت هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد.

امروز معامله‌گرها ۶۰۰ میلیارد تومان سهام ملی صنایع مس ایران خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۱.۶ درصد از کل سهام توسعه و عمران امید معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین روز هفته معادل ۶۰۰ میلیارد تومان سهام ملی صنایع مس ایران دست به دست شد، فولاد مبارکه اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۵۱۰ میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک ملت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه "فلزات اساسی" تعلق داشت به طوری که هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" با معاملات هزار و ۴۵۰ میلیارد تومانی دوم شد و "محصولات شیمیایی" در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱.۶ درصد از کل سهام توسعه و عمران امید (ثامید) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۳۸ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۱ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۸ نماد نخست اختصاص داشت.

پربیننده ترین قیمت دلار ۵ مهر ماه ۱۳۹۹ قیمت دلار ۱۶درصد؛ افزایش سود واریزی سهام عدالت افزایش حقوق تا ۹۰درصد شاغلان هم تراز قیمت خودروهای کرمان‌موتور +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بورس تهران آموزش بورس بازار سرمایه بازار سهام سهام سهام عدالت شاخص بورس تهران بورس امروز وضعیت بورس امروز قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، نخستین روز از هفته سوم معاملاتی اردیبهشت ماه جاری با رشد چشمگیر معاملات برق در بورس انرژی آغاز شد.

در این روز شاهد رشد حدود ٥ برابری معاملات نسبت به روز معاملاتی قبل بودیم. شرکت‌های توزیع بیش از ١٦٣ میلیارد تومان برق برای تحویل در ماه‌های اردیبهشت و خرداد معامله کردند. ٧٥ درصد از این معاملات مربوط به برق تحویلی خرداد و ٢٥ درصد مربوط به برق تحویلی در اردیبهشت بود. در معاملات امروز تعداد ١١٦ معامله در بازار اوراق سلف بورس انرژی مبادله شد که نسبت به روز قبل رشدی بالغ بر ٥٠ درصد داشت.

سهم نیروگاه‌های خصوصی در این معاملات ٦٤ درصد و سهم نیروگاه‌های دولتی ٣٦ درصد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده