Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به اطلاع می رساند، مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
به اطلاع می رساند، مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز جمعه 25 مهر سال 1399 در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور شامل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران – بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا – همدان، دانشگاه رازی – کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشجویان گرامی لازم است به نکات ذیل توجه فرمایند:
1- برنامه زمان‌بندی آزمون ها در سایت واحد المپیاد به آدرس http://Olympiad.sanjesh.org قابل دریافت می باشد.
2- آزمون‌‌ها به صورت تشریحی فقط در روز جمعه 99/07/25 از ساعت 8 صبح لغایت 18 بعدازظهر برگزار می شود.
3- با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است و به منظور پیشگیری از بیماری، امکان واگذاری خوابگاه به دانشجویان و نمایندگان دانشگاه ها وجود ندارد.
4- پوشاندن بینی و دهان با ماسک در قبل، حین و بعد از آزمون در محیط دانشگاه الزامی است.
5- پذیرایی ناهار و میان وعده به دانشجویان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
6- همراهان دانشجو همانند پدر، مادر، همسر و..... اجازه ورود به داخل دانشگاه را نخواهند داشت و امکاناتی برای پذیرایی و اسکان آن ها وجود ندارد.
7- استفاده از ماشین حساب های قابل برنامه ریزی ممنوع است و دانشجویان می توانند از ماشین حساب ساده استفاده کنند به جز المپیاد رشته روانشناسی که استفاده از ماشین حساب ممنوع است.
8- به همراه داشتن کتاب قرآن مجید و کتاب قانون در جلسات آزمون های المپیاد الهیات و معارف اسلامی و حقوق ممنوع می باشد.
9- با توجه به برگزاری مرحله نهایی المپیاد در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور، دانشجویان معرفی شده بایستی از روز یکشنبه 6 مهرماه لغایت روز سه‌شنبه 8 مهرماه 1399 به بخش المپیاد سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و شهر محل آزمون خود را به دقت انتخاب و تائید نمایند. برای دانشجویانی که نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود در بازه زمانی تعیین شده اقدام نکنند کارت ورود به جلسه آزمون صادر نخواهد شد و امکان شرکت در المپیاد را نخواهند داشت.
10- دانشجویان معرفی شده به مرحله نهایی المپیاد رشته‌های شیمی، مهندسی شیمی، زیست‌شناسی، مهندسی کشاورزی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی مواد و متالورژی می‌توانند به جای شرکت در المپیاد رشته اصلی خود در المپیاد سلولهای بنیادی و مهندسی بافت شرکت کنند. این داوطلبان بایستی در زمان تعیین شهر محل آزمون، رشته مورد نظر المپیاد خود را نیز انتخاب نمایند.
11- کارت ورود به جلسه آزمون های المپیاد از روز سه‌شنبه 22 لغایت پنجشنبه 24 مهرماه 1399 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور فقط برای منتخبین شرکت در مرحله نهایی المپیاد که شهر محل آزمون خود را انتخاب کرده‌اند، قابل دریافت است.
12- همراه داشتن کارت ملی و کارت ورود به جلسه آزمون برای شرکت در المپیاد الزامی است.
13- باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تبعات آن برای کشور و به تبع آن نظام آموزش عالی، دستورالعمل‌های بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای اجرا به دانشگاه‌های مجری ابلاغ شده است. خواهشمند است داوطلبان نیز با همکاری و رعایت بهداشت فردی، حفظ فاصله فیزیکی و زدن ماسک، این سازمان و دانشگاه‌های مجری را در برگزاری مطلوب المپیاد یاری نمایند.
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور شهر محل آزمون مرحله نهایی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید