Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌ استان‌ها- با توجه به ظرفیت‌های عظیم تولیدی در استان البرز اجرای طرح‌های توسعه‌ای از ابتدای سال تاکنون زمینه‌ساز جهش تولید شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، رهبر معظم انقلاب امسال را به‌عنوان سال جهش تولید نامگذاری کرده و مسئولان دولتی نیز در تحقق این مهم برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده و از ابتدای سال در حال انجام آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به ظرفیت‌های عظیم تولیدی در استان البرز، اجرای طرح‌های توسعه‌ای از ابتدای سال تاکنون زمینه ساز جهش تولید در بین شرکت‌های مستقر در استان شده است.

رزم حسینی:‌ سیاست‌های پولی و بانکی مقصر گرانی است نه تولیدگیلان| تولید آثار سینمایی فاخر در حوزه دفاع‌مقدس نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های فرهنگی استسرپرست وزارت صنعت: در تولید فولاد به ظرفیت 55 میلیون تن تولید در سال 1404 خواهیم رسید‌ / ایران رتبه 10 تولید فولاد را کسب کرد

سس

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانپور اظهار کرد: در فروردین ماه امسال هشت هزار و۷۶۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغداری تخمگذار استان قزوین تولید شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۵ هزار تن تخم مرغ تا پایان امسال در واحدهای مرغداری این استان تولید شود.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: درحال حاضر ۷۶ واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت نه میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه در استان فعال است.

وی با بیان اینکه بیشترین پراکنش واحدهای تولیدی تخم مرغ در شهرستان آبیک است یادآور شد: استان قزوین رتبه چهارم تولید تخم مرغ در کشور را دارد.

کد خبر 6098708

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت