Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@06:56:44 GMT

بازگشت سیدجلال به ترکیب اصلی؟

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۷۳۸

 به گزارش جام نیوز، پرسپولیس در چهار بازی اخیر لیگ قهرمانان آسیا تنها یک گل خورده و این آمار قابل قبولی برای تیم سرخپوش پایتخت است. اما باوجود این عملکرد مطلوب، هواداران پرسپولیس همچنان نگران دیدار با السد هستند اما خبر خوب برای آن ها، بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب خواهد بود.

 

کاپیتان شماره چهار که برابر التعاون و الدحیل فیکس بود، نمایش درخشانی را در این دو دیدار داشت و حالا باتوجه به این که یحیی گل محمدی را در نشست خبری همراهی می‌کرد، در بازی فردا هم فیکس خواهد بود و یحیی دوباره به کاپیتان تیمش اعتماد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال 38 ساله در حالی باید شاگردان ژاوی ارناندس را کنترل کند که احتمالا در کنار خود شجاع خلیل زاده را خواهد داشت.

 

شجاع و سیدجلال که هماهنگی ویژه ای با یکدیگر دارند، در این بازی باید ستاره های بین المللی تیم السد نظیر بغداد بونجاح و سانتی کازورلا را کنترل کنند که بدون شک کار سختی خواهد بود اما در صورت انجام این عملیات دشوار، مسیر صعود به یک چهارم نهایی را هموار خواهند کرد.

 

حسینی پیش تر در جریان سه پیروزی پرسپولیس برابر السد در ترکیب سرخ ها به میدان رفت و این بار هم آمادگی خود را در تمرینات به حدی نشان داده که یحیی مجاب شده تا از او در حساس ترین بازی این فصل سرخ ها بهره ببرد.  

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوز بازیکن سید جلال حسینی یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده

نساجی و پرسپولیس با یکدیگر دیدار کرده اند.

طرفداری | تیم های پرسپولیس و نساجی به مصاف هم رفته اند.

اطلاعات بازی

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس بازی: نساجی - پرسپولیس تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:15 ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر داور: موعود بنیادی فر | کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی | ناظر: محسن قهرمانی گلزنان: - کارت قرمز: - ترکیب اولیه دو تیم

ترکیب نساجی برابر پرسپولیس:

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی

ترکیب پرسپولیس برابر نساجی:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آلکثیر

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس