Web Analytics Made Easy - Statcounter

از شماره پیراهن بازیکنان جدید بارسلونا رونمایی شد. 

شماره های پدری، آلنیا و ترینکائو مشخص شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی بارسلونا، 3 بازیکنی که در این فصل به بارسلونا اضافه شده اند، از شماره پیراهن های خود رونمایی کردند. پدری، هافبک جوان بارسلونا قرار است شماره 16، فرانسیسکو ترینکائو شماره 17 و کارلس آلنیا شماره 6 را بر تن خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این چه کسانی این شماره ها را بر تن داشتند؟

شماره 6: این پنجمین شماره کارلس آلنیا در بارسلونا خواهد بود. وی پیش از این پیراهن شماره 21 خود را به فرنکی دی یونگ واگذار کرده بود و حالا شماره 6 را بر تن خواهد کرد، شماره ای که اساطیری چون ژاوی هرناندز و دنی آلوز پیش از این آن را در بارسلونا بر تن می کردند. 

شماره 16:  این شماره از ژانویه سال گذشته و پس از خروج موسی واگی دست نخورده باقی مانده بود. بازیکنانی چون ژاوی و سرخیو بوسکتس سابقه پوشیدن این پیراهن را دارند. 

شماره 17: آنتوان گریزمان در نخستین فصل حضورش در بارسلونا، با این شماره در تیم دیده می شد. گریزمان حالا 7 می پوشد و 17 به ترینکائو می رسد. پدرو رودریگز، پاکو آلکاسر و جیووانی دوس سانتوس سابقع پوشیدن این پیراهن را دارند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته ماندنی شدن ژاوی در بارسلونا قطعی شد و او از تصمیمش برای استعفا منصرف شد. به همین دلیل امروز نشستی خبری در باشگاه بارسلونا با حضور خوان لاپورتا و ژاوی برگزار شد و دو طرف در مورد مسائل مختلف حرف زدند.

ابتدا لاپورتا حرف زد و گفت به چه دلیلی اصرار برای ماندنی شدن ژاوی داشت و سپس مربی کاتالان توضیح داد که چرا از استعفا منصرف شده است.

در بخشی از نشست، لاپورتا هنگامی که از ژاوی تعریف می کرد، احساساتی شد. هم او و هم ژاوی برای یک لحظه احساسی شدند و بغض رئیس شکست که با تشویق حاضران در نشست همراه بود.

لاپورتا بعد از گفتن این جمله که به داشتن ژاوی افتخار می کنیم، برای لحظاتی مکث کرد و به وضوح منقلب شده بود. او سپس ادامه داد و چند بار دیگر تاکید کرد که به ژاوی و ایده هایش اعتماد کامل دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید