Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقری بنابی گفت: نباید توقع داشت که با آمدن رزم حسینی بازار به سمت آرامش پیش رود. رزم حسینی نمی تواند معجزه کند و در این شرایط توقعی از او نیست. رزم حسینی با توجه به سوابق‌و تجربیات موفقی که در استانداری و دولت های مختلف دارد ، در این چند ماه باقی مانده دولت، می‌تواند کارهایی خوبی را به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقری بنابی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با "وزیر پیشنهادی صمت؛ رزم حسینی" گفت: نباید توقع داشت که با آمدن رزم حسینی بازار به سمت آرامش پیش رود. رزم حسینی نمی تواند معجزه کند و در این شرایط توقعی از او نیست.  رزم حسینی با توجه به سوابق‌و تجربیات موفقی که در استانداری و دولت های مختلف دارد ، در این چند ماه باقی مانده دولت، می‌تواند کارهایی خوبی را به انجام برساند. 

او ادامه داد: در خودروسازی مشکلات عدیده‌ای برای کشور ایجاد شده است همچنین در تثبیت قیمت و مبارزه با گران فروشی به نظر می‌رسد رزم حسینی بتواند موفق عمل کند. توقع رفع مشکلات در این 7/8 ماه باقی مانده دولت  توقع بی جا و نادرستی است، زیرا سامان دهی بازار  فقط به سیاست‌های وزارت صمت برنمی‌گردد، بیشتر سیاست‌های اقتصادی کشور است که بازار را به سمت و سویی کشانده و مشکلات عدیده‌ای را برای اقتصاد کشور و معیشت مردم ایجاد کرده است. 

نماینده مردم بناب در رابطه با هجمه برخی نمایندگان در ابتدای ورود رزم حسینی به مجلس گفت: کار درستی صورت نگرفت. اینکه آقای رزم حسینی وارد صحن علنی مجلس شود و چنین برخوردی را با اوشاهد باشیم کار غیر مترقبه‌ای برای نمایندگان بود. نمایندگان احساساتی برخورد نکنند. . باید در چنین مواردی با عقلانیت بیشتری مواجه شویم.

او در خصوص موفقیت رزم حسینی در اخذ رأی اعتماد از مجلس اظهار کرد: آقای مدرس خیابانی در مجلس از رأی خوبی برخوردار بود اما عدم‌حضور روحانی اوضاع را تغییر داد. رییس جمهور  باید از آقای رزم حسینی به عنوان وزیر صمت دفاع و حمایت کند اگر رییس جمهور در صحن علنی مجلس حضور پیدا نکند  احتمال می رود که با عکس‌العمل مجلس مواجه شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رزم حسینی رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای کنترل نوسانات ارزی بحث‌هایی در کمیسیون‌های مجلس مطرح شد که در این رابطه دولت مجموعه کارهای مدنظر را در اختیار خانه ملت قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمد حسینی امروز چهارشنبه - دوازدهم اردیبهشت- در حاشیه جلسه هیئت دولت و در مجمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی کمیسیون های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه نوسانات ارزی کنترل شود.

وی افزود: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این خصوص اعلام نظر نکرده و برنامه خود را اعلام نکند مجلس اقداماتی انجام خواهد داد که بر همان مبنا هم پاسخی تهیه شد و مجموعه کارهایی که در حال انجام است و یا در آینده مدنظر است، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر مساله خاصی وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری از اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، تصریح کرد: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.

حسینی یادآورشد: البته از مجلس آینده هم انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

ادامه دارد..

کد خبر 749672

دیگر خبرها

  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد