Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «نارندا مودی» نخست وزیر هند در سخنرانی از پیش ضبط شده خود برای مجمع عمومی سازمان ملل بار دیگر بر موضع دهلی نو درباره ضرورت تولد مجدد سازمان ملل تاکید کرد.

وی در این سخنرانی گفت: «هند تا چه زمانی باید منتظر بماند تا به بخشی از ساختار تصمیم گیری سازمان ملل تبدیل شود.»

نخست وزیر هند اضافه کرد که هند با جمعیتی 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 میلیارد نفری افتخار می‌کند که یک عضو موسس سازمان ملل بوده است.

مودی گفت: «امروز جامعه جهانی با سوالات مختلفی مواجه است. آیا شکل سازمان ملل بر اساس این زمان مناسب است؟ ما طی 9 ماه گذشته در حال مبارزه با کرونا بودیم، سازمان ملل در این مبارزه کجا بود؟ تغییر در ساختار سازمان ملل خواسته زمان کنونی است.»

وی درباره حجم تولید گسترده واکسن کرونا در این کشور گفت که به جامعه جهانی این اطمینان را می‌دهد که تولید واکسن کرونا توسط هند و ظرفیت انتقال آن در راستای کمک به تمام جامعه بشری برای مبارزه با این بحران است.

«تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر نیز در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که سازمان ملل هنوز در یافتن سازوکارهای لازم برای وادار کردن اعضای این سازمان به پایبندی به منشور ملل متحد موفق نیست و همچنان در مناطق مختلف جهان توسل به زورحاکم است.

منبع: الف

کلیدواژه: سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان این سفر یک روزه ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح خواهند کرد و سپس مراسم استقبال رسمی از دکتر رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد.

دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 6087200 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری در پی بارندگی‌های بهاری
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد