Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس پوستر یادمان چهلمین سال دفاع مقدس امروز(۵ مهر)در رشت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس پوستر یادمان چهلمین سال دفاع مقدس امروز(۵ مهر) در منزل پیشکسوت جهاد و حماسه «حاج جوشن» رونمایی شد.

 

در حاشیه این مراسم «فیروز فاضلی» با بیان اینکه ابزارهای هنری مهمترین راه حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس هستند، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، روحیه جهاد و از خودگذشتگی را وظیفه همگان به‌ویژه هنرمندان با بهره‌گیری از اابزار هنر عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط کشور به‌لحاظ شیوع کرونا برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به‌گونه‌ای دیگر و با خلاقیت و نوآوری همراه است گفت: برگزاری شب‌های خاطره در هفت مسجد بزرگ گیلان، همایش تجلیل از نویسندگان برجسته ادبیات پایداری، رونمایی از دیوارنگاره سه بعدی «نسیم ظفر»، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر ۴۰ سال مقاومت از برنامه‌های گرامیداشت این ایام است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام شهرستان‌های استان نیز برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌‌کنند گفت: تمام آرامش و امنیت امروز خود را مدیون شهدا هستیم و باید آرمان‌های شهدا را حفظ و مسیر آنان را ادامه دهیم.

 

فاضلی با تصریح اینکه ابزار هنر بهترین روش ترویج تفکر دفاع مقدس در جامعه است از هنرمندان خواست تا با خلق آثار فاخر هنری با موضوع دفاع مقدس همدل و همراه در این مسیر گام بردارند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهل سالگی دفاع مقدس یادمان شهدا فرهنگ دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم