Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه دانشجویی (ایسکانیوز)، شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش عراقی النجباء اتهام‌ها علیه گروه‌های مقاومت در عراق مبنی بر هدف قرار دادن سفارت ایالات متحده آمریکا در بغداد را رد کرد.

او گفت که موضع النجباء واضح است و آن اینکه هرگونه حمله به مراکز دیپلماسی را نمی‌پذیرد و این حملات را تجاوز آشکار می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ اکرم الکعبی با بیان اینکه النجباء و گروه‌های مقاومت معتقدند حمایت از مراکز دیپلماسی که به دنبال تقویت روابط عراق با دنیا هستند، حائر اهمیت است، اظهار داشت کسانی که در عراق، بر عدم حمله به مراکز دیپلماتیک تأکید و تصریح دارند منظورشان سفارت شر آمریکا نبوده بلکه منظور آن‌ها مراکز دیپلماسی واقعی است.

او با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی، هدف از این اظهارات را برانگیختن افکار عمومی علیه مقاومت اسلامی دانست و گفت که واضح است که آمریکایی‌ها به مزدوران خود در گروهک‌هایی که آموزششان داده و آن‌ها را مجهز کرده‌اند، دستور داده‌اند تا به مناطق مسکونی اطراف سفارت آمریکا حمله کنند.

به گزارش المیادین، شیخ اکرم کعبی آمریکایی‌ها در عراق را اشغالگرِ دزد توصیف کرد که از لانه‌ای جاسوسی به «نام سفارت‌خانه» برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های خود در عراق استفاده می‌کنند.

او دست داشتن گروه‌های مقاومت در حمله به منازل و مناطق مسکونی اطراف سفارت آمریکا در منطقه بغداد را رد کرد و گفت: «گروه‌های مقاومت، در حال حاضر از بیرون به سفارت شر حمله‌ای ندارند؛ آن هم به دلیل وجود اماکن دولتی و مسکونی اطراف این سفارت‌خانه».

دبیرکل النجباء عراق، در پایان، سفارت آمریکا در بغداد را پایگاه نظامی بزرگی دانست که در بین مناطق مسکونی بغداد واقع شده است.

اخیرا به دنبال حملات متوالی به اطراف سفارت بغداد، منابع و رسانه‌های آمریکایی و عربی نوشتند که وزیر خارجه آمریکا سران عراق را تهدید کرده که این حملات اگر ادامه پیدا کند، واشنگتن سفارت خود را خواهد بست.

منابع یادشده حتی گفته‌اند آمریکا با طرح این ادعا می‌خواهد بار دیگر گروه‌های مقاومت از جمله الحشد الشعبی و گردان‌های حزب‌الله را هدف قرار دهد.

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1073864 برچسب‌ها شیخ اکرم الکعبی الحشد الشعبی سفارت آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شیخ اکرم الکعبی الحشد الشعبی سفارت آمریکا گروه های مقاومت سفارت آمریکا شیخ اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: حزب‌الله لبنان با انتشار ویدئویی از لحظات اولیه حمله به مواضع صهیونیست‌ها اعلام کرده: مبارزان ما یک ساختمان را هدف قرار دادند که در آن سربازان ارتش اشغالگر اسرائیلی در شهرک آویویم پنهان شده بودند.

در این حمله شماری از صهیونیست‌ها کشته و زخمی شدند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

کد خبر 847003 برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا