Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، رئیس کل دادگستری فارس در رأس هیأت عالی قضایی و با حضور اعضای بسیح حقوقدانان استان و  همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در منزل سردار شهید علی رضا هاشمی نژاد با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و به مقام شامخ این شهید و شهدای والا مقام  هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در دیدار با پدر این شهید والامقام با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا وظیفه مسئولین در هر جایگاهی است گفت: در این ایام که عطر شهدا فضای گوشه گوشه کشور را معطر ساخته است؛ دیدار با خانواده شهدا بیش از هر چیز باعث تقویت روحیه  مسئولین در خدمت به مردم و انقلاب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت انسجام و وحدت ملی را در مقابله با دشمنان افزایش داده است گفت: نمود و مصداق واقعی این امر تشییع پر شور پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

رئیس شورای قضایی استان فارس در ادامه بیان داشت: تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران و دلجویی از آنان، روحیه خدمت‌گذاری انقلابی را در بین مسئولین تقویت می‌کند و باعث می‌شود بیش از پیش در مسیر اسلام، انقلاب و رهبری عظیم‌الشأن امام خامنه‌ای(مدظله العالی) گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه دیدار خود با خانواده شهید هاشمی نژاد از فعالیت‌های افراد  و نهادهای خادم شهداء تقدیر کرد و بیان داشت: مجموعه قضایی استان فارس همه توان خود را برای خدمت به خانواده معزز شهداء و ایثارگران در چارچوب قانون به کار خواهد بست و در همین راستا قاضی حوزه ریاست بلاواسطه وظیفه بررسی و پیگیری مشکلات حقوقی و قضایی جامعه ایثارگری استان را بر عهده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای مهم و ارزشمندی است، افزود: بسیاری از این خانواده ها و به خصوص مادران و پدران شهدا انتظاری جز تکریم و توجه ندارند و در این راستا مسئولین در هر جایگاهی باید به این وظیفه خود عمل نمایند.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان فارس مقام قضایی دفاع مقدس خانواده شهدا خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در ادامه راه شهدا سنگربان انقلاب اسلامی هستند، صیانت از این عزیزان صیانت از خون شهداست گفت: دشمن برای همه آحاد جامعه در بعد فرهنگی به ویژه برای نسل ایثارگر برنامه دارد، وقتی دشمن نتوانست رزمندگان را از حضور در جبهه‌های حق باز دارد، امروز به دنبال این است تا نسل ایثارگر را از مسیر شهدا دور سازد.

وی افزود: در فضای غبار آلود امواج هجمه‌های دشمن باید از این الگو‌های عزت و پایداری مراقبت کرد، خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت جامعه اسلامی هستند، کلام این عزیزان نافذ و اثرگذار است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جنگ امروز هویت ملی، مذهبی و فکر‌ها را نشانه گرفته است گفت: باید هیاتی باشد تا آگاه سازی و اطلاع رسانی را در جبهه فرهنگی در بین نسل امروز پیگیری نماید و توطئه‌های دشمنان را نمایان سازد.

وی افزود: از دیگر اقدامات بنیاد تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا در کنار خدمت رسانی است. با توجه به اینکه این خانواده‌ها از عزت نفس بالا و مناعت طبع برخوردارند از طریق دیدار با این عزیزان و ارتباطات غیر رسمی مسائل بازماندگان شهدا مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: بنیاد شهید دو رسالت مهم خدمت رسانی همراه با تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عهده‌دار است، دیدار از خانواده معظم شهدا، ملاقات با این عزیزان با حضور مدیرکل معاونان و مدیران بنیاد، اجرای برنامه‌های اردویی و ورزشی که سال گذشته ۶ هزار اعزام بوده، برگزاری ۱۱۰۰ یادواره شهدا تنها در مدارس استان، پیگیری حل مشکلات مسکن ایثارگران تا شهریور ماه، احراز جانبازی بیش از ۱۰۰۰ نفر از ایثارگران، به روز رسانی کمیسیون پزشکی، بخشی از خدمات بنیاد به این عزیزان بوده است.

حسن هنرمند افزود این عزیزان با قطع تعلقات از دنیا راه شهادت را برگزیدند و اگرچه امروز به ظاهر در بین ما نیستند، اما زنده جاویدان هستند.

وی تاکید کرد: هرگونه خدمتی به بازماندگان شهدا با مقام صبر، ایثار و پایداری این عزیزان قابل مقایسه نیست.

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند