Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - پلیس بریتانیا عصر شنبه در لندن با انبوه تظاهرکنندگانی که با وجود شیوع گستردۀ ویروس کرونا در این کشور در اعتراض به وضع محدودیت‌های جدید از سوی دولت به خیابان‌ها آمده بودند، درگیر شد.

در جریان این درگیری‌ها، نیروهای پلیس برای کنترل تظاهرکنندگانی که به سمت آنها آب و بطری پرت می‌کرند، از باتوم استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این درگیری‌ها دست‌کم ۳ نفر از تظاهرکنندگان و چهار نفر از نیروهای پلیس زخمی شدند.پلیس تاکید داشت از آنجا که تظاهرکنندگان مقررات حفظ فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند و بسیاری نیز ماسک بر چهره نداشتند، باید متفرق می شدند. پلیس همچنین نسبت به جریمه کردن معترضان متخلف اخطار داد.

با وجود صدور دستورالعمل منع تجمع بیش از ۶ نفر، مقامات بریتانیا برگزاری اعتراضات در دوران شیوع کرونا را مجاز اعلام کرده‌اند. با این وجود تاکید دارند که شرکت کنندگان در چنین تجمعاتی باید مقررات بهداشتی را رعایت کنند.شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بریتانیا به بیش از ۴۲۹ هزار نفر و شمار قربانیان این بیماری به حدود ۴۲ هزار نفر رسیده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس هلند با باتون به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد

نیروهای امنیتی پلیس هلند، به سمت دانشجویان حامی فلسطین در آمستردام حمله‌ور شد و با باتون آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش مشرق، در ادامه اعتراضات دانشجویان سراسر جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی، این‌بار پلیس هلند با اعمال زور، کمپ‌های دانشجویان حامی فلسطین در «آمستردام» را برچید و دانشجویان و حامیان فلسطین را مورد ضرب و شتم قرار داد و زخمی کرد.

شبکه راشاتودی با انتشار تصاویری از تظاهرات دانشجویان و حامیان فلسطینی در پایتخت هلند گزارش کرد که در نتیجه اعمال زور نیروهای امنیتی، برخی از معترضان بر اثر اصابت ضربات باتون از ناحیه جمجمه دچار جراحت شدند و خونریزی کردند.گزارش‌ها حاکی از آن است که نیروهای پلیس برای متفرق کردن معترضان و برچیدن چادرهایشان از خشونت استفاده کرده و برخی معترضان از ناحیه صورت دچار شکستگی شدند.

شبکه الجزیره نیز تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهد پلیس ضدشورش با استفاده از یک بولدوزر به سمت کمپ معترضان در دانشگاه آمستردام حمله کرد تا چادرهای آن‌ها را که در اعتراض به جنگ غزه برپا شده بود، برچیند.
از حدود یک ماه پیش با تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، اعتراضات دانشجویان علیه جنایات تل‌آویو از دانشگاههای ایالات متحده شدت گرفت و علی‌رغم خشونت نیروهای امنیتی، این تظاهرات‌ها همچنان ادامه دارد و به دانشگاههای سراسر جهان کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • پلیس هلند با باتون به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد
  • پلیس هلند کمپ دانشجویان معترض به اسرائیل را در دانشگاه آمستردام با بولدوزر تخریب کرد
  • شمار زیادی از دانشگاه‎های مرکزی محدودیت پذیرش دانشجو دارند
  • حمله پلیس آمریکا به هواداران فلسطین در نیویورک+ فیلم
  • پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد+ فیلم
  • پلیس فرانسه با ضرب‌وشتم و گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد
  • حمله پلیس به معترضان نسل کشی در غزه
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید