Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:09:27 GMT

40 رزمنده خرمشهری مورد تجلیل قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۹۵۴۲

40 رزمنده خرمشهری مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، به مناسبت هفته دفاع مقدس امشب از 40 رزمنده و حماسه‌ساز خرمشهری در سال‌های دفاع مقدس با حضور مسوولان و مدیران محلی تقدیر شد. 

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر، اظهار کرد: نباید اجازه داد تا دستاوردها، رشادت‌ها و حماسه‌های دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود یا اینکه مورد تحریف قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: رزمندگان ما با ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی توانستند برای ملت ایران عزت و سربلندی رقم بزنند و هیچکس هیچگاه این کار مهم را فراموش نخواهد کرد. 

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: تبیین ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس برای جوانان امری ضروری است چرا که مانع تحریف دفاع مقدس و ارزش‌ها می‌شود. 

حیدری عنوان کرد: کسی که خود را مبارز و انقلابی می داند، باید در مقابل دشمن هوشیار باشد، چرا که دشمن همواره در فکر توطئه و نفوذ است.

حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور در این آئین اظهار کرد: رزمندگان به عنوان یادگاران دوران دفاع مقدس برای جلوگیری از تحریف ارزش‌ها و فرهنگ دوران دفاع مقدس تلاشی مضاعف کنند.

وی افزود: تحریف دفاع مقدس یکی از توطئه‌های دشمنان است، بر همین اساس باید دستاوردهای این دوران به صورت صحیح تبیین و بازگو شود.

امام جمعه خرمشهر گفت: تحریف دفاع مقدس آفتی جدی است که یکی از راه‌های خنثی کردن آن اهتمام جدی در حفظ و نشر این ارزش‌ها از طریق روایت راویان متعهد و همچنین تولیدات محتوایی و متنی غنی است.

وی عنوان کرد: چنانچه مجاهدت، ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود امروز نشانی از عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و پیشرفت های خیره کننده نبود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس خرمشهر تقدیر تحریف دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر