Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@10:57:16 GMT

توزیع تخم‌مرغ با قیمت مصوب از امروز در کشور

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۹۶۲۸

توزیع تخم‌مرغ با قیمت مصوب از امروز در کشور

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز در کشور خبر داد.

به گزارش فارس، محمدرضا طلایی صبح امروز در بندرعباس اظهار کرد: الحمدالله شرایط مناسبی برای تولید تخم مرغ در کشور وجود دارد ولی متاسفانه در بازار با افزایش قیمت تخم مرغ مواجه هستیم لذا شرکت پشتیبانی امور دام از امروز نسبت به توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب در میادین، فروشگاههای زنجیره ای و اصناف اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از امروز تخم مرغ توزیع کرده، اتحادیه تخم مرغ (اتحادیه میهن ) این برنامه ریزی را انجام داده که در تمامی فروشگاههای زنجیره‌ای و هم مناطقی که نیاز وجود دارد، توزیع را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه در استانها نیز شرکت پشتیبانی امور دام با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان کار توزیع تخم مرغ را انجام می دهند، تصریح کرد: با توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز تخم مرغ با قیمت مناسب به همه ملت عزیزمان عرضه می‌شود.

طلایی همچنین ابراز داشت: سازمان های جهادکشاورزی استان ها و روسای سازمانها به عنوان عضو تنظیم بازار استان در تمام استانها و شهرها نیز بحث توزیع تخم مرغ را انجام می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: شرکت پشتیبانی امور دام با نظارت بر توزیع تخم‌مرغ و همکاری خوب تولیدکنندگان برای عرضه تخم‌مرغ به قیمت مناسب، انشالله در چند روز آینده قیمت تخم مرغ به قیمت مصوب تنظیم بازار استانها می‌رسد.

لینک کوتاه: asriran.com/0038kF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تخم مرغ توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب شرکت پشتیبانی امور دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید

مهدی رجبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی هر کیلو قارچ سرمزرعه ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان و مغازه های خرده فروشی ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

به گفته او، هم اکنون قارچ با نرخ های ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان در مغازه ها عرضه می شود، در حالیکه فروش بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان گرانفروشی است.

رجبی توزیع مویرگی را راهکار اساسی تنظیم بازار اعلام کرد و افزود: با راه اندازی بورس، فروش عمده قارچ یک مرجع قیمت گذاری دارد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.

او با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۰ هزار تن قارچ در کشور تولید شد، گفت: با توجه به احداث واحدهای جدید برآورد می شود که با افزایش ۵ تا ۱۰ هزار تنی تولید قارچ به ۲۲۰ هزار تن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید