Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@02:49:02 GMT

تولید نفت آمریکا به اوج خود رسید

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۹۷۹۰

تولید نفت آمریکا به اوج خود رسید

نظرسنجی بانک مرکزی ایالت دالاس آمریکا از مدیران انرژی نشان داد که تولید نفت خام ایالات متحده به اوج رسیده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از رویترز، نتایج نظرسنجی بانک مرکزی دالاس آمریکا از دوسوم مدیران انرژی که روز چهارشنبه (دوم مهرماه) منتشر شد، نشان داد: تولید نفت خام ایالات متحده به اوج خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیماری همه‌گیر کرونا تقاضای جهانی نفت و قیمت‌ها را کاهش داده و سبب کاهش شدید حفاری تولیدکنندگان نفت شیل در سال جاری شده است. ایالات متحده به‌تازگی ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز نفت تولید کرده و جایگاه نخست را در تولید جهانی نفت خام به خود اختصاص داده است.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که ۶۶ درصد از ۱۵۴ مدیر شرکت نفت و گاز در این ماه بر این باورند که تولید نفت خام ایالات متحده آمریکا به اوج رسیده است. مدیران انرژی شرکت‌کننده در این نظرسنجی شامل مدیران تگزاس، لوئیزیانا و نیومکزیکو بودند.

بانک مرکزی دالاس درباره این موضوع که آیا این اوج موقت است یا دائمی اظهارنظری نکرد.

تقریباً سه چهارم مدیران ۱۴۸ شرکت نفت و گاز که بانک مرکزی دالاس در ماه جاری با آن‌ها تماس گرفته است گفتند که سازمان کشور‌های صادر کننده نفت (اوپک) نقش بیشتری در تعیین قیمت نفت خام خواهد داشت.

مدیران اجرایی شرکت‌کننده در این نظرسنجی انتظار دارند که قیمت نفت خام دبلیوتی‌آی آمریکا تا پایان سال ۲۰۲۰، به‌طور میانگین ۴۳ دلار و ۲۷ سنت برای هر بشکه باشد. روز چهارشنبه قیمت این شاخص نفت خام با ۳۶ سنت افزایش به ۴۰ دلار و ۱۶ سنت برای هر بشکه رسیده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آمریکا نفت استخراج نفت ایالات متحده بانک مرکزی تولید نفت نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین

تعدادی از دانش‌آموزان یک مدرسه در پایتخت آمریکا از مدیران مدرسه خود به علت ممانعت از برپایی مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، شکایت دانش‌آموزان آمریکایی چهارشنبه ارائه شد و در آن آمده است که مدیران مدرسه با اعضای «انجمن دانش‌آموزان عرب» در این مدرسه رفتار متفاوتی دارند.

دانش‌آموزان شاکی‌ تصریح کرده‌اند: انجمن دانش‌آموزان عرب و اعضای آن در چهار ماه گذشته تلاش کردند تا فعالیت‌های معنی‌داری مانند نمایش فیلم مستند، نصب پوستر و برگزاری برنامه فرهنگی داشته باشند اما مدیریت مدرسه همواره مانع از این اقدامات شده است.

این شکایت‌، از سوی اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در دادگاه منطقه کلمبیا ارائه شده و از دادگاه خواسته است که اجازه دهد تا پیش از پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان مراسم‌های خود را برپا کنند.

در شکایت دانش‌آموزان دبیرستان «جکسون رید» عنوان شده است: آزادی بیان سرکوب شده است زیرا مدرسه اجازه نمی‌دهد که دیدگاه‌های دانش‌آموزان درباره جنگ جاری در غزه و تاثیرات آن بر مردم فلسطین شنیده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان به جنایات اسرائیل
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری