Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 662 کیلو مواد افیونی و دستگیری سوداگران مرگ، در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای 2 تیم از یک باندحرفه ای قاچاق مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "ایرانشهر" و "خاش" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، اعضای این  باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد افیونی از شهرستان های مذکور به مرکز کشور داشتند را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با 2 دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در حوالی منطقه "ایرانشهر-دلگان" بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات و مناطق صعب العبور متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات و با اقدام به موقع مأموران ضمن توقیف خودرو قاچاقچیان در بازرسی از آن یک تن و 287 کیلو و 950 گرم مواد افیونی شامل: 886 کیلو و 950گرم تریاک و 401 کیلوگرم حشیش کشف شد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش نیز با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک تیم دیگر از این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله 2 دستگاه تویوتا و پیکاپ و یک دستگاه پژو 405 در محور "سنگان-خاش" در حال انتقال مقادیر قابل توجه مواد افیونی بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

او بیان کرد: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین پلیس به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، ضمن دستگیری یک قاچاقچی، دیگر اعضاء این باند با رها کردن خودروها و استفاده از صعب العبور بودن منطقه به سمت ارتفاعات متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با تلاش و سرعت عمل خود، در بازرسی از خودروهای توقیفی 374کیلو و 200 گرم تریاک کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در نتیجه انهدام این باند سازمان یافته در مجموع یک تن و 662 کیلو و 150گرم انواع مواد مخدر کشف شده است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس حوادث درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر مواد افیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک