Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل گفت: هر تیمی ممکن است در لیگ والیبال خطرآفرین باشد بنابراین نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد کیفیت لیگ برتر والیبال در چهار هفته‌ای که برگزار شد، گفت: امسال با توجه به اینکه بازیکنان ملی در تیم‌های مختلف لیگ برتر تقسیم شده‌اند، فشردگی و سختی مسابقات بیشتر از گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی تیم‌ها کیفیت قابل قبولی ندارند و یکسری تیم‌ها برای قهرمانی بسته شده‌اند و اگر این اتفاق نیفتد، از خاصه و هدف‌شان دور می‌شوند و برخی دیگر از تیم‌ها هم برای حضور در رده‌های بالا تلاش می‌کنند تا در پلی‌آف بمانند. در نهایت دیگر تیم‌ها هم برای اینکه سقوط نکنند بازی می‌کنند.

وی گفت: با توجه به این شرایط قطعاً کار خیلی سخت است. فشردگی مسابقات هم بسیار زیاد شده و قطعاً در هر بازی، بازیکنان باید تلاش مضاعفی داشته باشند. تیم لبنیات هزار آمل در چهار هفته رقابت‌های لیگ والیبال با تیم‌های مدعی بازی کرد. ما ابتدا با تیم صدرنشین فولاد سیرجان و بعد از آن با تیم سپاهان بازی کردیم. بازی در برابر تیم سپاهان خیلی سخت بود، به این خاطر که این تیم یکی از مدعیان قهرمانی است اما ما شانس پیروزی داشتیم و از عملکرد بازیکنان هم راضی هستم. هفته گذشته هم در برابر تیم سایپا که هم‌اکنون در جایگاه دوم است به میدان رفتیم که در نهایت توانستیم این تیم را شکست دهیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم هراز عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم‌ها از اوایل تیر ماه تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و بازی‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شود، قطعاً شرایط خیلی سخت است اما همگی از آمادگی خیلی خوبی برخوردار هستند، به همین دلیل کار مقابل آنها دشوار خواهد بود. امیدوارم که در ادامه بتوانیم روند پیروزی‌ها را افزایش دهیم. فضای رقابت در لیگ والیبال به شدت بالاست و هر تیمی برای پیروزی به میدان می‌آید. ما هم تلاش می‌کنیم که در این فضا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تا به اینجای کار از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

عطایی در مورد بازی مقابل شهروند اراک گفت: ما اعتقاد نداریم که هیچ بازی راحت است. اگرچه شهروند اراک الان در لیگ وضعیت مناسبی ندارد. این تیم در هفته اول با قرعه استراحت مواجه شد، در هفته دوم به دلیل عدم صدور کارت بازی نتوانست به میدان برود و تاکنون تنها سه امتیاز کسب کرده اما با این‌حال ما معتقدیم که هر تیمی ممکن است خطرآفرین باشد. شاید برای برخی تیم‌ها انرژی کمتری بگذاریم اما به این معنی نیست که آن تیم را دست‌کم بگیریم.

وی در مورد مشکلات بازی‌های خارج از خانه و دشواری‌هایی که با توجه به شیوع ویروس کرونا دامن‌گیر تیم‌ها شده است، اظهار کرد: طبیعی است که شرایط نسبت به گذشته خیلی سخت شده است. این بیماری با جامعه عجین شده و باید راه درست کنار آمدن با آن را پیدا و وضعیت را مدیریت کنیم. در این چهار هفته‌ای که تیم ما در خارج از خانه به میدان رفت، طبق پروتکل‌های بهداشتی پیش رفتیم. خوشبختانه تست بازیکنان و اعضای تیم همگی منفی بود. و تلاش‌مان بر این است که حداکثر امنیت پزشکی را در تیم برقرار کنیم اما طبیعی است که حضور در سفرها و مستقر شدن در برخی مکان‌ها باعث احتمال شیوع ویروس کرونا می‌شود. تلاش بر این است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، سلامت اعضای تیم و بازیکنان تأمین شود اما حضور در سفر شرایط گریزناپذیری را برای همه تیم‌ها و از جمله ما ایجاد می‌کند.

عطایی همچنین در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال از سوی فدراسیون گفت: باید اول ببینیم که فدراسیون در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی چه هدفی را دنبال می‌کند. در حال حاضر کمیته فنی مسئول انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال شده است. افرادی که در این کمیته حضور دارند بخشی از جامعه والیبال هستند و به همه امور مشرف هستند. طبق هدفی که فدراسیون برای تیم ملی ترسیم کرده، قرار بر این است که این تیم در جمع چهار تیم برتر این رشته در المپیک قرار بگیرد. توقع می‌رود که بهترین انتخاب صورت بگیرد، هر چند که حضور داورزنی تا حضوری این توقعات را برآورده می‌کند.

وی به گزینه‌هایی که مد نظر فدراسیون قرار گرفته اشاره کرد و گفت: من اطلاعی ندارم که از بین پنج گزینه‌ای که فدراسیون برای انتخاب نهایی در نظر گرفته، کدام یک از آنها انصراف داده‌اند اما هر کدام از این نفرات، مدل‌های مختلفی هستند. برخی از آنها مثل آلکنو در رده ملی عملکرد قابل قبولی دارد و کسی است که مدال المپیک را در کارنامه خود دارد و برخی دیگر هم مثل دجورجی در رده باشگاهی حرفی برای گفتن دارد. باید دید که فدراسیون چه هدفی مد نظر دارد و بر اساس آن گزینه‌های خود را انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال سرمربی تیم ملی والیبال بهروز عطایی ویروس کرونا شهروند اراک لیگ والیبال سرمربی تیم خیلی سخت تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ درحالی‌که خیلی از نگاه‌ها در جام‌حذفی به بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس یا مسابقات تراکتور و سپاهان مقابل رقباست، روز پنجشنبه هم یک نبرد جذاب دیگر خواهیم داشت و ۲تیم اوج گرفته مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت. در مورد مس و محرم نویدکیا که زیاد صحبت شده؛ تیمی که در مرحله قبلی استقلال را حذف کرده و بهترین صعود را به یک‌هشتم نهایی داشت.

پیکان هم با رضا عنایتی تبدیل به یک تیم جسور و جذاب شده؛ تیمی که سپاهان را ۳بر ۲برد، ملوان و استقلال خوزستان را شکست داد و ناظران را راضی کرده است. ۲تیم ۲هفته پیش در لیگ هم تقابل خوبی داشتند که بازی آنها ۲- ۲مساوی شد، بنابراین انتظار می‌رود بازی حذفی‌شان هم تماشایی باشد.

کد خبر 846882 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه مس رفسنجان جام حذفی فوتبال باشگاه پیکان

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!