Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با با بیان این‌که دستگاه قضایی استان در رابطه تعامل با نخبگان و دانشگاهیان پیشتاز است، گفت: دستگاه قضایی استان آماده بهره مندی از ظرفیت نخبگان جامعه در حوزه‌های مختلف و برنامه ریزی بر اساس آن برای خدمت به مردم است.

موسی خلیل اللهی در نشست بررسی مسائل و موضوعات فرهنگی و اجتماعی استان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، اظهار کرد: از زمان حضور آیت الله رئیسی در راس قوه قضائیه چندین برنامه تحولی کاربردی شروع شده که در حال اجرا و عملیاتی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یکی از برنامه‌های تحولی رئیس قوه قضائیهگ مبارزه با فساد در تمامی مظاهر اعم از داخل مجموعه قوه قضائیه و خارج از آن بوده که اقداماتی نیز در این خصوص انجام شده و بخشی از این اقدامات در رسانه‌ها اطلاع رسانی شده است.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های تحولی قوه قضائیه که آیت الله رئیسی بر آن همواره تاکید دارند، در کنار مطالبه حقوق عامه، تعامل با نخبگان و دانشگاهیان در حوزه‌های مختلف بوده که اقداماتی در این خصوص در استان آغاز شده است.

خلیل‌الهی ادامه داد: البته موضوع ارتباط با دانشگاه‌ها پیش از این مساله آغاز شده و آذربایجان شرقی در این خصوص پیشتاز بوده است که نمونه‌ای از آن عقد تفاهم نامه با حوزه علمیه خواهران برای ارتقای آموزش‌های فرهنگی در جامعه است.

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان شرقی، وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان آماده بهره مندی از ظرفیت نخبگان جامعه در حوزه‌های مختلف و برنامه ریزی بر اساس آن برای خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: حفظ کرامت انسان‌ها از دیگر برنامه‌های تحولی قوه قضائیه بوده که در این خصوص خود را متعهد می‌دانیم و برگزاری ملاقات‌های مردمی برای رسیدگی به مشکلات مردم بخش کوچکی از این برنامه‌ها است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري نخبگان آذربايجان شرقي دستگاه قضایی آذربایجان شرقی دستگاه قضایی قوه قضائیه برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان

حجت الاسلام حمیدی گفت : در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای برنامه ریزی این نهاد از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

او اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آن‌ها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد : ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد