Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، قرعه‌کشی مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور برگزار شد و براساس قرعه، دو تیم هیات فوتبال رودان و انرژی‌بر پارسیان دو نماینده شایسته هرمزگان با برگزاری یک دربی جذاب برای رسیدن به لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

این دیدار فینال‌گونه در شرایطی برگزار خواهد شد که در بهمن‌ماه ۹۸  تیم هیات فوتبال رودان با صدرنشینی و انرژی‌بر پارسیان با رتبه دوم در مرحله گروهی صعود خود را به دور دوم رقابت‌ها مسجل کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس برنامه اعلام شده به‌دلیل شیوع کرونا، تیم‌ها در جدالی حذفی طی دو دیدار رفت و برگشت، تیم صعودکننده را مشخص خواهند کرد.

دیدار رفت نمایندگان هرمزگان ۲۳ مهرماه به میزبانی پارسیان و دیدار برگشت  روز هشتم آبان‌ماه در رودان برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، در سایر دیدارها  هیات فوتبال لردگان با صدرا نکاه تهران، ایده‌آل مرکزی با هیات فوتبال همدان و فرهان ملارد با کیمیا اسفراین رقابت خواهند کرد و در مجموع تکلیف چهار تیم صعود‌کننده به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/88058

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتسال بانوان رودان پارسیان لیگ برتر فوتسال بانوان فدراسیون فوتبال هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

تیم فوتبال مس رفسنجان با شکست پیکان در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

تلاش دو تیم در پایان 120 دقیقه نتیجه‌ای در پی نداشت تا مس رفسنجان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4. و در مجموع 6 بر 5 به پیروزی برسد و به عنوان نخستین تیم جواز حضور در بین 8 تیم برتر جام حذفی را کسب کند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال