Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش که امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در صحن علنی مجلس شورای اسلامی سخن می‌گفت با بیان اینکه از حمایت نمایندگان به بخش دفاع تشکر می‌کنم، گفت: دفاع مقدس یک الگوی کامل از اراده و همت ملت برای ایستادگی و موفقیت است.

وی افزود: ارتش با کمک سپاه و این دو با بسیج و این سه با جهاد و این چهار رکن نیز با پشتیبانی مردم و همه با فرماندهی امام خمینی (ره) روی بومی از غیرت ملی این معجزه قرن را آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش گفت: پیروزی در این جنگ نابرابر فتح الفتوح و شبیه معجزه بود و نتایج آن معادلات راهبردی قرن را تغییر داد.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: باور کنیم از این کتاب قطور جز برگه‌ای ورق نخورده و گنج جنگ هنوز بکر و دست نخورده است.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: دفاع مقدس جمع چهره «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار» انقلاب اسلامی در مقابل سلطه گران است و « رُحَماءُ بَینَهُم»  در جمع مظلومان عالم است. چه خوب بود اگر می شد در یک جلسه همه اجزای دفاع مقدس سخن گفت. از آن بسیجی، تک تیرانداز تا سرلشکر فلاحی که بالاترین مقام شهید نظامی در دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: اگر می شد از گروه های کوچک شکار تانک تا بزرگترین و پیچیده ترین عملیات هوایی یعنی حمله به H۳ سخن گفت، چه خوب بود. از اولین پاسخ با ۱۴۰ فروند تا آخرین ضرب شست در مرصاد چه خوب بود اگر سخن می گفتیم. چه خوب بود اگر از انهدام کامل نیروی دریایی دشمن توسط نیروی دریایی ارتش در ۶۷ روز تا تپه هایی که بیش از دو هزار روز دست به دست شدند و انفجار گلوله روی آنها آنقدر بود که قدشان کوتاه تر شد، می توانستیم سخن بگوییم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: چه خوب بود اگر می توانستیم از چذابه ای که برای هر وجبش یک شهید تقدیم شد تا بازپس گیری خرمشهر که تا چشم کار می کرد دست ها بالا رفته بود و پارچه های سفید و فریاد الدخیل بود، سخن می گفتیم. از مقاومتی که شهرها کردند در مقابل موشک ها و بمباران های ناجوانمردانه تا ساقط کردن بیش از ۷۰ فروند هواپیما در یک عملیات چه خوب بود اگر فرصت بود سخن بگوییم.

سرلشکر موسوی ادامه داد: چه خوب بود اگر از پاره کردن مغرورانه قطع نامه جلوی دوربین تا جمله ملتمسانه و اینک پذیرفتیم هر آنچه شما خواسته بودید را می توانستیم بگوییم. از روزی که دیوانه ای آمد سنگی انداخت و رفت، تا طناب مرگی که به فرمان خداوند شاه دزد بر گردن دیوانه انداخت چه خوب بود سخن بگوییم اما افسوس که نمی شود در این زمان های کوتاه این تابلوی شگفت را توضیح داد.

وی گفت: نقاشی سحر آمیز دفاع مقدس آنقدر بیننده را محو جمال خود می کند که در توصیف تقریباً همه چیز را از یاد می برد.

تکمیل می‌شود..

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش هفته دفاع مقدس ارتش سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش هفته دفاع مقدس سرلشکر موسوی چه خوب بود اگر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام، روز شنبه در اصفهان تشییع می‌شود.

گفتنی است آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095924

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • اذعان ژنرال صهیونیست به دستاورد راهبردی حزب‌الله/ حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله