Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@00:09:20 GMT

شهرداری نسبت به رنج خانوار ایثارگر تهران توجه کند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۲۳۷۷

شهرداری نسبت به رنج خانوار ایثارگر تهران توجه کند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در سخنرانی پیش از دستور خود با اشاره به اینکه امروز آخرین روز از هفته دفاع مقدس است، گفت: تهران با ۲۱ هزار شهید جزو رتبه‌های نخست ایثارگری کشور است.

وی ادامه داد: در میان رزمندگان تهرانی ۷۰ هزار جانباز وجود دارد که نیمی از آنها بالای ۲۵ درصد است.
هاشمی با بیان اینکه جانبازان و خانواده‌های شهدا هنوز از مشکلات ناشی از جنگ رنج می‌برند خطاب به شهردار گفت: شهرداری باید نسبت به رنج خانواده‌های ایثارگران اهتمام بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با بیان اینکه جمعیت خانواده‌های ایثارگر مجموعاً در تهران ۱۰۰ هزار خانوار برآورد شده است، افزود: این آمار به این معنی است که در تهران مجموعاً ۴۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم با جنگ در ارتباط بوده‌اند.
رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: پروژه‌های تأمین سلاح و تجهیزات و پروژه‌های مهمات سازی عمدتاً در کارخانجات و صنایع دفاع تهران ساخته شده است.

وی ادامه داد: سپاه تهران از نیروهای خط‌شکن دوران دفاع مقدس بوده و از درون آن شهید همت‌ها و رستگارها به تهران تقدیم کرده است.

هاشمی خاطر نشان کرد: با فرص نقش مؤثر تهران لازم است با استفاده از این اعداد و ارقام در شرق تهران و فضاهای فرهنگی تقدیرهایی از این خانواده‌ها صورت گیرد.

کد خبر 5033799 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن هاشمی هفته دفاع مقدس جانبازان و ایثارگران شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور هفته دفاع مقدس ویروس کرونا ترافیک قوه قضاییه وضعیت راهها پیش بینی وضعیت هوا اربعین حسینی محسن حاجی میرزایی دستگیری سارق چهل سالگی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند