Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@20:56:17 GMT

سختی کار به پستچی‌ها باید تعلق بگیرد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۲۴۵۷

سختی کار به پستچی‌ها باید تعلق بگیرد

دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: حساس‌ترین و سخت‌ترین کار به پستچی‌ها تعلق دارد و لازم است که سختی کار به آن‌ها تعلق بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدرضا دشتی اردکانی در نشست با رئیس و جمعی از پرسنل اداره پست شهرستان اردکان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه کار پست بسیار طاقت‌فرسا و سخت است، افزود: پستچی نماد تلاش و صبر و شادی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زمانی که مرسوله یا نامه‌ای بدون هیچ کم و کاستی به دست مردم می‌رسد باعث خرسندی و نشاط می‌گردد.

وی با بیان اینکه مسئولان و مردم مطمئناً با دیدن چهره سوخته یک پستچی در آفتاب سوزان تابستان و سرمای زمستان به‌سختی کار این قشر از جامعه پی می‌برند، افزود: زمانی که همه در دوران شیوع ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌بردند اداره پست به فعالیت می‌پرداخت و در این ایام کارشان دوچندان شده است.

دشتی اردکانی، اظهار داشت: این عزیزان کاری خدایی انجام می‌دهند چراکه هدفشان خدمت به خلق است و این توفیق الهی است که نصیبشان شده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پستچی‌ها در زمان خدمت چه بی‌عدالتی‌ها که ندیده‌اند که باید از آنان قدرشناسی کرد.

دشتی اردکانی در پایان تصریح کرد: پستچی‌ها یکی از با وجدان‌ترین، بااخلاق‌ترین و امانت‌دارترین افراد جامعه هستند که در تلاش‌اند مردم را خشنود نگه بدارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دشتی اردکانی پستچی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۰ امتیاز ویژه در مرحله ارتقای رتبه‌بندی برای دانشجومعلمان ورودی ۹۹ و ۹۸ دانشگاه‌ فرهنگیان که زودتر از فارغ التحصیلی سرکلاس درس رفتند، تعلق خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در صفحه‌ ویراستی‌اش نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • غصب کردن لانه سنجاب دشتی توسط جغدها + فیلم
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات
  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • سیل در مسیر چَک‌چَک اردکان