Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت سند تراپیوتیکس با خرید شرکت ایمپیلو به دنبال ادغام فناوری دو شرکت بوده تا پلتفورم رهایش دارو به داخل سلول‌های سرطانی را ارائه دهد.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سند تراپیوتیکس (Cend Therapeutics) یکی از شرکت‌های فعال در حوزه زیست ‌فناوری اعلام کرد که مالکیت شرکت ایمپیلو را به ‌دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خرید این شرکت موجب می‌شود که قابلیت رهایش داروی شرکت سند افزایش یافته و پلتفورم منحصر به فردی برای رهایش هدفمند داروی مبتنی بر اسیدنوکلئیک در سلول‌های تومور صلب سرطانی ارائه شود که نفوذپذیری بافتی بالایی دارد.

در حالی که دارو‌های siRNA برای طیف وسیعی از شرایط متابولیکی، عصبی و عضلانی به بازار آمده‌اند، اما هیچ یک از آن‌ها برای کاربرد‌های ضدسرطانی تجاری‌سازی نشده‌اند.

دیوید اسلاک، مدیرعامل شرکت سند گفت: هدف ما از خرید شرکت ایمپیلو، ادغام فناوری دو شرکت برای ارتقاء پلتفورم رهایش دارو‌های حاوی اسیدنوکلئیک برای درمان بیماری سرطان است. فناوری شرکت سند در آزمون‌های بالینی نتایج دلگرم کننده‌ای داشته که نشان از توانایی این فناوری برای رهایش دارو‌های شیمی‌درمانی استاندارد در سرطان لوزالمعده است. با ترکیب فناوری این دو شرکت می‌توان اسید‌های نوکلئیک درمانی را به‌صورت انتخابی وارد تومور سرطان صلب کرد.»

اریک روسلاتی از مدیران اجرایی شرکت سند می‌گوید: «بنیان‌گذاران علمی سند و ایمپیلو برای سال‌ها همکاری زیادی با هم داشته و مقالات زیادی را منتشر کرده‌اند. سند به‌عنوان بخشی از تیم گسترده ما به همکاری نزدیک با بنیانگذاران ایمپیلو ادامه خواهد داد.

شرکت سند با خرید ایمپیلو و دسترسی به دارایی این شرکت، فناوری ایمپیلو را با پلتفورم خود ترکیب می‌کند تا ابزاری برای نفوذ به تومور‌های صلب ارائه کند. در این پلتفورم از فناوری نانوذرات استفاده می‌شود که قادراند محموله دارویی قابل توجهی را حمل کرده و اسید‌های نوکلئیک را به بخش سیتوزول سلول وارد کند.

جزئیات مالی این فروش هنوز فاش نشده‌است. شرکت سند، یکی از شرکت‌های زیست‌فناوری در مرحله بالینی بوده که روی درمان‌های ضدسرطان تمرکز دارد. نفوذ ضعیف دارو‌ها به تومور سرطانی مسئله اصلی در درمان سرطان است؛ زیرا این موضوع اثربخشی درمان را کم و محدود می‌کند. پلتفورم سند توانایی نفوذ دارو را به داخل تومور افزایش می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زیست فناوری ستاد نانو سرطان رهایش دارو شرکت سند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات