Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت ترکیه در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در این کشور نوشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ هزار و ۹ تست کرونا گرفته شده که از بین آنها ۱۵۱۱ نفر مبتلا تشخیص داده شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در این کشور در صفحه توئیتر خود نوشت: طی 24 ساعت گذشته 102 هزار و 9 تست کرونا گرفته شده که از بین آنها 1511 نفر مبتلا تشخیص داده شده‌اند و 71 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به این ترتیب در مجموع 9 میلیون و 936 هزار و 581 تست گرفته شده که 312966 نفر از آنها مبتلا به کرونا تشخیص داده شده‌اند. همچنین 7929 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/گمانه زنی درباره کنترل شیوع

وزیر بهداشت ترکیه ادامه داد: کاهش تعداد مبتلایان به ما نشان می دهد که باید تدابیرمان را با حساسیت بیشتری دنبال کنیم. افزایش تعداد مبتلایان بد حالمان نیز با کاهش آهنگ رشد روبرو شده است. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ترکیه ویروس کرونا ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان