Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید هاشمی از آغاز عملیات اجرایی پارک ساحلی در حاشیه رودخانه هراز در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حمید هاشمی شنبه شب در مراسم عملیات اجرایی پارک ساحلی هراز گفت: دغدغه اکثر شهرهای شمالی، رودخانه و دریاست، به درخواست مکرر شهروندان این پروژه که دغدغه بزرگی برای شهر است و بخاطر عدم بودجه مغفول مانده بود، تنها رودخانه ای است که از مرکز شهر عبور می‌کند و بستر مناسبی برای گردشگری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گردشگری مختص مردم مازندران نیست و تمام استان ها از آن بهرمند می‌شوند، عنوان کرد: تمام کشور از این ظرفیت استفاده می‌کنند به همین خاطر دولت در فاز دوم لازم است حتما همکاری کنند.
  شهردار آمل تصریح کرد: این پروژه در حاشیه رودخانه هراز و از پل پیروزی آغاز می شود و به طول ۲ هزار و ۷۰۰ متر تا میدان علویان ادامه خواهد داشت.
  وی برآورد این پروژه را حدود۴۰۰ میلیارد ریال خواند و افزود: این پروژه در ۱۲ سد لاستیکی خواهد بود که، امکانات رفاهی تفریحی، پیست اسکیت و.. راه اندازی می شود.   هاشمی ادامه داد: در یادبود شکست حصر ابان سه اتفاق خوب در شهرستان رخ داد، المان حاج قاسم در میدان مرکزی شهر رونمایی شد، رمپ ورود و خروج  میدان ۷ تیر بار ترافیک رفت و بخشی از ترافیک را در این منطقه کم کرد، عملیات عمرانی زیباترین جاذبه گردشگری اینده نیز عملیات اجرایی گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، شهردار سبزوار روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک سبزوار گفت: مطالعات طرح ساماندهی ورودی این شهر با هدف زیباسازی، کاهش سوانح رانندگی و استفاده از ظرفیت عبور زائران امام رضا (ع) انجام می شود.

میثم حسین‌آبادی افزود: کمربندی جنوبی سبزوار در حوزه وظایف اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای است، اما شهرداری سبزوار برای ساماندهی ورودی شهر به این طرح مهم در خارج از چهارچوب وظایف ذاتی خود ورود کرده است. 

حسین آبادی گفت: ساماندهی وضعیت آشفته ورودی شهر، کاهش تصادفات رانندگی، استفاده از ظرفیت عبور سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر از سبزوار و رونق اقتصاد گردشگری از مهمترین چشم‌اندازهای این طرح است. 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان