Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج؛ به نقل از خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, متن پیام سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزی داده می ‏شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


(آل عمران۱۶۹)
فرزندان غیرتمند کهگیلویه و بویراحمد همواره در راه حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در رکاب ولایت ، با جانفشانی ، ایثار و رشادت های فراوان نقشی تاریخی و سرنوشت ساز را ایفا کرده اند.حضور موثر و چشم‌گیر جوانانمان در مرزهای جغرافیایی و عقیدتی کشور،منجر به شکست دشمنان قسم خورده گردیده است.پرواز جاودان و غرور آفرین برادر و همکار عزیزمان شهید سرافراز سروان مقداد بویر بار دیگر نشان داد که مردم همیشه درصحنه این استان مبارز، در راه حفظ انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار ایستاده اند.
اینجانب عروج سرخ آن سرباز فداکارمیهن و مجاهد فی سبیل الله را محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه شریف ،رهبر معظم انقلاب، جان برکفان نیروی انتظامی،هموطنان ارجمند، مردم عزیز استان،همرزمان و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض مینمایم.
دشمنان بدانند شهادت فرزندانمان عزم ما را در مبارزه و جهاد استوارتر خواهد ساخت و به خون شهیدانمان سوگند یاد میکنیم ، تا آخرین قطره خون هرگز دست از مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی ایران نخواهیم کشید.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان
فرمانده تیپ ۴۸فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

گفتنی است عصر شنبه ۵ مهرماه ۹۹ فرمانده پاسگاه مرزی دشت آزادگان سروان مقداد بویر از روستای الگن چاروسا شهرستان کهگیلویه به همراه استوار عبدالله مومنی از شهر ایذه خوزستان در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیدند.

۴۶

کد خبر 1436880

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند