Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرج گفت: احداث زیرگذر شمال به جنوب در این میدان، پس از بررسی ۱۷ طرح برای کاهش ترافیک در این میدان به نتیجه رسیده و شهرداری پیوست فرهنگی و زیست محیطی این پروژه را بررسی کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اصغر کمالی زاده، شهردار کرج، در ویدئویی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است، مسائل مطرح شده درخصوص پروژه زیرگذر در میدان جمهوری کرج را توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته کمالی زاده، احداث زیرگذر شمال به جنوب در این میدان، پس از بررسی ۱۷ طرح برای کاهش ترافیک در این میدان به نتیجه رسیده و شهرداری پیوست فرهنگی و زیست محیطی این پروژه را بررسی کرده است.

شهردار کرج بیان کرد: با اجرای این تقاطع غیرهمسطح، سطح خیابان پوشیده می‌شود. به این معنی که میدان جمهوری به عنوان فضای برگزاری مراسم‌های اجتماعی و مذهبی مردم باقی خواهد ماند.

وی درخصوص جابه جایی درختان نیز گفت: میزان کاهش آلایندگی خودرو‌ها درصورت اجرای پروژه با میزان پالایندگی درختان در این منطقه سنجیده شده و به این نتیجه رسیدیم که در صورت احداث زیرگذر، میزان آلایندگی هوا بسیار کاهش خواهد یافت که این مقدار حتی از پالایندگی فعلی درختان بیشتر خواهد بود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
با این حال، دانشجویان معتقدند که توضیحات شهردار کافی نیست و او باید جزییات بیشتری از ۱۷ طرح به مردم ارائه دهد. همچنین به اعتقاد دانشجویان شهردار هنوز به این سوال پاسخ نداده که چرا زیرگذر را شرق به غرب احداث نمی‌کند تا به فضای پارک باغ فاتح و دیگر درختان در این منطقه آسیبی وارد نشود. شهردار کرج همچنین توضیح نداده است که چرا به جای صرف وقت و هزینه برای چنین پروژه‌هایی، اقدامی برای تکمیل خطوط متروی کرج و کاهش بار ترافیک از این طریق، انجام نمی‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری کرج میدان جمهوری کرج بسیج دانشجویی البرز کاهش ترافیک کرج شهردار کرج ۱۷ طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی های اولیه از فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، اظهار داشت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب وفاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیروهای منطقه در کوتاه ترین زمان مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه