Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد دومین رویداد گیم‌جم را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، شرکت کنندگان در این رویداد قرار است بازی‌های رایانه‌ای (Game) بسازند و در پایان داوران درباره این بازی‌ها نظر می‌دهند و به سه تیم یا سه نفر برتر جوایزی نقدی اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویداد گیم‌جم ۱۰ و ۱۱ مهرماه برگزار خواهد شد و هر شخص با هر سنی و از هر جایی می‌تواند در این رویداد به رایگان شرکت کند. همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند به صورت فردی یا تیمی (بدون محدودیت تعداد افراد) بر روی بازی‌شان کار کنند.

موضوع گیم‌جم ساعت ۲۳ روز ۹ مهر در کانال انجمن به نشانه @fum_game و سایت fumgamejam.ir اعلام می‌شود و شرکت کنندگان لازم است با هر فرمت اجرایی، نسبت به تهیه خروجی برای بازی طراحی شده توسط خود، اقدام کنند. البته فایل تهیه شده باید بر روی ویندوز و یا مرورگرها قابلیت اجرا را داشته باشد.

عمده کدهای این بازی‌ها باید طی برگزاری رویداد گیم جم نوشته بشوند اما استفاده از تمام Assetهای پیش‌ساخته آرت، صدا و کدهای متداول مجاز است به شرطی که تیم‌ها و افراد لایسنس آن را داشته باشند یا رایگان باشند یا خودشان آن را ساخته باشند. اما نکته قابل ذکر این است که استفاده از آرت، موسیقی یا هر چیزی که خود طراحان بازی، ساخته باشند، تاثیر بیشتری در امتیاز مثبت ارزیابی‌ها خواهد داشت.

تیم برگزاری ۱۰ بازی شاخص را گلچین خواهد کرد، سپس داوران آن‌ها را بازی می‌کنند و براساس معیارهای سنجش، سه بازی برتر را در تاریخ ۲۷ مهر اعلام خواهند کرد.

معیارهای سنجش بازی‌ها عبارتند  از: خلاقیت، نزدیک بودن به موضوع گیم‌جم، طراحی و دیزاین بازی، آرت و طراحی گرافیکی، موسیقی و صداگذاری.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال انجمن علمی دانشجویی بازی‌هایی رایانه‌ای دانشگاه فردوسی شهد به آدرس @fum_game یا سایت fumgamejam.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازي رايانه اي بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی

تین نیوز

بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در این نشست که به مناسبت روز ملی خلیج فارس برگزار می شود قرار است اقدامات دانشگاه ها و مراکز پژوهشی دریایی در مسیر دستیابی به اهداف سیاست های کلی توسعه دریامحور ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گیرد. 

همچنین درخواست عضویت های جدید و انتخاب رئیس و دبیر ادواری جدید اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی در این نشست، مورد بررسی قرار می گیرد. 

طبق برنامه نشست، مقرر است توسط پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی ظرفیت ها و توانایی های «کاوشگر خلیج فارس» معرفی و گزارشی از گشت های اخیر این کاوشگر و برنامه های تحقیقاتی آتی آن در حوضه های آبی جنوبی کشور، ارایه گردد. 

شایان ذکر است، اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی به منظور هماهنگی و گسترش تعامل آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی دریایی کشور و نیز ارتقای سطح علوم دریایی به پیشنهاد پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و از آن زمان با برگزاری ۲۱ نشست شورای عالی با حضور روسا یا نمایندگان دانشگاه های عضو، ۱۹ دانشگاه و مرکز پژوهشی را به عضویت پذیرفته است.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه اقیانوس شناسی و علوم جوی، از مهمترین اقدامات و دستاوردهای اتحادیه تابحال، برگزاری نشست های کارگروه های تخصصی، تدوین اساسنامه و آیین نامه های مرتبط با فعالیت های اتحادیه، دیدار با مقامات و مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران ارشد دریایی کشور، ورود موضوع اقیانوس شناسی به عنوان یکی از اولویت ها در نقشه جامع علمی کشور، تهیه سند راهبردی توسعه آموزش عالی کشور در حوزه علوم و فنون دریایی و اقیانوسی، همکاری در برگزاری کنفرانس های علمی مانند RCOWA-۲۰۱۷ و RCOWA-۲۰۲۰، برگزاری برنامه های مناسبتی مشترک (روز ملی خلیج فارس، روز جهانی دریا و اقیانوس، روز منطقه ای دریای خزر)، توسعه وب سایت محققان دریای خزر (http://caspianexpert.inio.ac.ir/)و مشارکت در حضور محققان دانشگاه ها در برنامه های کاوشگر خلیج فارس بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر