Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، با شروع معاملات امروز بازار سهام فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز باعث افت بیش از 2 درصدی شاخص کل بازار سهام شد و همچنین شاخص‌ هم‌وزن نیز با افت نیم درصدی همراه شد که نشان از کلیت منفی بازار و معاملات قفل در صف‌های فروش دارد.
در حالی که سهامداران حقیقی به علت بی‌اعتمادی و طولانی شدن اصلاح بازار در حال خارج کردن سرمایه از بازار هستند، هیچ حمایتی از بازار صورت نمی‌گیرد و حمایت صرفا ایجاد صف خرید و مثبت کردن مصنوعی شخص کل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش معاملات در مجموع بازارها به حدود 3 هزار میلیارد تومان در کمتر از یک ساعت رسیده است.
اخبار سیاسی مبنی بر مذاکره ایران و امریکا در بحرین جو هیجانی پرقدرتی در بازار ایجاد کرده، زیرا در صورت وجود توافق احتمالی میان ایران و امریکا نرخ دلار دچار اصلاح قیمتی می‌شود و به تبع آن بازار سهام ایران به نحوی بازاری ارز محور است افت بیشتری را تجربه خواهد کرد.
در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای شاخص‌ساز اصلی مانند فولا، فملی و فارس به خاطر عرضه بیش از حد با رنج منفی شروع به معامله کردند و کلیه نمادهای پالایشی از جمله شتران و شبندر تاثیر منفی زیادی روی شاخص کل بازار سهام داشتند.
همچنین از طرفی نمادهای خودرویی همچنان با صف فروش همراه‌اند و با رنج منفی در بازار سهام معامله می‌شوند.
شاخص کل بازار سهام امروز تحت تاثیر جو هیجانی بازار و صف‌های فروش میلیونی از سقف یک میلیون و 600 هزار واحد نیز پایین‌تر رفت و همانطور که پیش‌بینی می‌شد احتمال می‌رود تا زمان بازگشت اعتماد و سرمایه حقیقی‌ها به بازار سهام، شاخص کل بین یک میلیون و 500 تا یک میلیون و 700 هزار واحد نوسان داشته باشد.
در این میان نماد تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل بازار سهام را دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بورس صدای ایران معاملات سهام نمادها شاخص کل بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۲۲۷۹ واحدی به ۲,۲۴۷,۴۶۵ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با افت ۱۲۲۷۹ واحدی به ۲,۲۴۷,۴۶۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۱۰۴.۷۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۷۸۱ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۵,۵۶۶ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۰,۱۱۳.۲۳۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۶۱۴,۷۴۰.۹۴۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 750633

دیگر خبرها

  • هفت پله قرمز بورس
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • آینده بورس در چند پرده