Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، انبوه پیام‌های دریافتی از شما مخاطبان عزیز در هفته گذشته (۲۷ شهریور تا ۲ مهر) توسط دبیران تحریریه شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان تحلیل، داده‌کاوی و بررسی شد.

در این میان پرتکرارترین کلیدواژه‌ها در پیام‌های شما مخاطبان، جداسازی و مهم‌ترین موضوعاتی که دغدغه روز مردم تشخیص داده شد در قالب بسته‌های جداگانه منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اهمیت و تکرار این کلیدواژه در پیام‌های دریافتی، موضوعات مربوط به آن به صورت ویژه به سرویس‌های مربوط برای پیگیری ارجاع داده خواهد شد.

یکی از این کلیدواژه‌های پرتکرار «آب و فاضلاب» بود که در ادامه پیام‌های مرتبط با این کلیدواژه ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:

فریاد بی‌آبی مردم «خاک سفیدی» در این روزهای کرونایی + فیلم و تصاویر

باسلام  شهرک رهبری  لبد  بازفت  10 روز  است  که آب  خوردن  ندارند  می خواستم  پیگیری  کنید  با تشکر  موس  سلیمانی  از  لبد بازفت

آب آشامیدنی

با عرض سلام و خسته نباشید.

در روستای قمبرباغی باقی از توابه شهرستان اسفراین خراسان شمالی است، این روستا چندین سال است که به بهانه های مختلف مسعولین درباره آب آشامیدنی این روستا که گاهی اوقات حتی دو روز نیز آبی به این روستا نمی‌رسد که در این دو روز  فقط نیم ساعت آب میرسد که هیچ فایده ای برای مردم ندارد و مردم این روستا برای تهیه آب به قنات های آبیاری کشاورزی رو می‌آورند که بهداشت خوبی ندارد و موجب مسمومیت افراد می شود؛ خواهشمند است این موضوع را به جدیت پیگیری فرماید.

سلام 

مدرسه استاد شهریار بلوک اسماعیلیه شهرستان جیرفت استان کرمان  که یکی از گرم ترین نقاط جنوب است فاقد امکانات مطلق است و عدم آب آشامیدنی وحتی آب شست وشو ،عدم وسایل خنک کننده عدم برق کشی مناسب و ..... است لطفا به این مشکل رسیدگی نمایید که حتی خود مسئولین هم حتی 5 دقیقه هم تحمل ندارند که این گرمای طاقت فرسا تحمل کنند

سلام وقت بخير

منطقه سرحانيه اول در خرمشهر بالغ به٢ هزار خانوار در اين منطقه زندگي ميكند و منطقه كاملا شهري است

اما مشكل نام گذاري كوچه وخيابان دارد هيچ كدام از كوچه ها نام ندارن

مشكل دوم واساسي اين منطقه دارا نبودن فاضلاب است

مسولين به فكر افتادن و امدن شروع به كنده كاري و نصب فاضلاب شدن

اما از لوله های يا پوليكه هاي بي كيفيت و كم قطر استفاده كردن

كه مطمنن جواب گو نيست

وبعد از مدتي كوتاه شاهد آب گرفتگی و ورود آب به خانه خواهيم داشت

با سلام خسته نباشی من از لرستان کوهدشت گراب ریس وند این روستا 20 سال آب نداریم مسؤلین رسیدگی نمی کند

مشکلات کارمندان شرکت آب و فاضلاب

پیگیر موضوع سختی کار مامورین کنتور نویس برق،آب و گاز شوید

مامورین قرائت کنتور کنتور نویس در شرکت های خدمات رسان برق_آب_گاز روزانه دهها کیلومتر در حال پیاده روی فرسایشی در محیط های مختلف راه پله.سربالایی و سراشیبی، نشستن و برخاستن پی در پی، مناطق صنعتی و....و در شرایط بد آلودگی هوا حدود 8 ساعت در محیط باز و در معرض هوای ناسالم هستند.

آنها در سرمای زمستان وگرمای بعضا تا45-50درجه سانتی گرادمشغول کارهستند. این پیاده روی فرسایشی در طول سالهای متوالی باعث می شود که این افراد بعد از 10-15 سال کار کردن و در عین جوان بودن مبتلا به بیماریهای ساییدگی زانو، ساییدگی مهره های کمر، دیسک کمر، درد کلیه، زانوی پرانتزی، ضعف بینایی و.... شوند این امر منجر به از کارافتادگی پیش از موعد آنان در دهه اول یا دوم اشتغال آنها می شود.

همچنین در برخی مناطق کارگاهی، کشاورزی و غیر مسکونی در معرض حملات حیوانات از جمله سگهای ولگرد قرار می گیرند. این در حالی است که بسیاری از مشاغل به مراتب آسانتر و با امنیت جانی بیشتر در گروه مشاغل سخت و زیان آور قرار دارند. با توجه به اینکه شرکتهای ذیربط آب، برق و گاز این موضوع را برای کارمندان کنتورنویس خود پیگیری کرده اند، ولی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت قبول نکرده اند. لذا از خبرنگاران محترم در خواست میکنیم این موضوع را پیگیری نمایند.

وضعیت حقوق قاریان کنتور آب

مرقومه ذیل درد دل من و همکاران مظلومم میباشد خواهشمند است پیگیری نمایید :

با سلام لطفا در خصوص حقوق و مزایای ما قاریان کنتور آب شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران باشید که با توجه به ادغام صورت گرفته باعث کاهش حقوق و کسر بیمه ما قاریان (روستایی) گردیده که تابحال هیچ پاسخ درستی از مسئولین آبفا نگرفته ایم خواهشمند است از حقوق زیر پا گذاشته ما قاریان دفاع کنید

با سلام در خصوص حقوق قاریان کنتور شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با توجه به ادغام صورت گرفته باعث کاهش حقوق و کسر بیمه گردیده که پاسخ درستی از مسئولین آبفا نگرفته ایم خواهشمند است پیگیری نمایید

باعرض سلام نیروی شرکتی آب وفاضلاب استان گلستان هستم سه ماهه که بیمه وحقوق برایم واریزنمی شودخواهشمندیم شمابه دادمابرسیدباتشکرفراوان

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان