Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول شبکه اینترنتی شمس از تولید ویژه برنامه اربعین حسینی به مدت ۱۰ روز و پخش از این شبکه خبر داد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسئول شبکه شمس از تهیه ویژه برنامه ۱۰ روزه این شبکه در ایام اربعین حسینی (علیه السلام) و روز‌های آخر ماه صفر خبر داد و گفت: شبکه شمس که از اول محرم در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) افتتاح شده، از همان ابتدا بصورت ۲۴ ساعته با برنامه‌های تولیدی و زنده متنوع و کوتاه در اختیار مخاطبین قرار داشت و در ایام اربعین حسینی (علیه السلام) نیز بصورت زنده از کربلای معلی ارتباط زنده خواهیم داشت و آرشیو غنی از پیاده روی اربعین در سال‌های گذشته را در شبکه بارگذاری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسول آذرسرا با اشاره به اینکه در ایام آخر ماه صفر هم ۱۰ روز ویژه برنامه این ایام را خواهیم داشت، افزود: در کنداکتور شبکه شمس، از آرشیو سال‌های گذشته تا برنامه‌های امسال به ویژه جلسات شهرستان‌ها استفاده کرده ایم. بطوریکه در دهه اول محرم تا ۱۳ این ماه، برنامه‌هایی بصورت تولیدی و زنده از سراسر کشور پخش می‌شد و در مجموع ۳ ساعت برنامه تولیدی با فرمت HD داشتیم که از بستر سایت شبکه قرآن و معارف سیما، گیرنده‌های دیجیتال شیما، تلویزیون اینترنتی تلوبیون و اپلیکیشن سپهر در اختیار مردم قرار داشت و در شبکه سپهر گیرنده‌های دیجیتال هم، روزانه ۳ ساعت پخش برنامه داشتیم.

وی علت راه اندازی شبکه شمس را اوضاع کرونایی کنونی کشور دانست و گفت: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی موجود، شورای معارف سیما تصمیم گرفت شبکه‌ای را به نام شمس برای مخاطبین راه اندازی کند تا مخاطبینی که امکان حضور فیزیکی در جلسات اهل بیت (علیهم السلام) را ندارند بتوانند در منازل خود جلسات و هیئات مختلف را ببینند و از فضای معنوی آن‌ها استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه های اینترنتی موکب های اربعین پیاده روی اربعین اربعین حسینی شبکه شمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، دهمین روز اردیبهشت جشن ایرانیان در روز ملی خلیج فارس صداوسیمای کیش ویژه برنامه‌های خود را در ارتباط با شبکه‌های سراسری پخش کرد.

سارا رضایی تهیه کننده ویژه برنامه تلویزیونی روز ملی خلیج فارس از شبکه کیش بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد