Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال السد را باتوجه به عملکردش در خط حمله این تیم می‌توان بهترین بازیکن این تورنمنت تا اینجای کار دانست.

قدس آنلاین؛ رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا منطقه غرب به مرحله یک هشتم نهایی رسیده و شب گذشته پاختاکور و الاهلی با غلبه بر استقلال و الشباب، راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و در ادامه این مسابقات امشب نیز دو دیدار برگزار می‌شود که ابتدا السد به مصاف پرسپولیس می‌رود و در دیدار بعدی دو تیم عربستانی النصر و التعاون با یکدیگر دیدار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال السد که به عنوان تیم دوم گروه چهارم به این مرحله رسید، با ۱۴ گل زده بهترین خط حمله مسابقات را دارد در پیشانی خط حمله آنها یک مهاجم ۲۸ ساله الجزایری حرف اول را می‌زند.

بغداد بونجاح که چهره‌ای شناخته شده برای فوتبال آسیا است و ید طولایی در گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا دارد، در این فصل نیز عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت.

این مهاجم ۱۸۴ سانتی متری که با پیراهن شماره ۱۱ در پیشانی خط حمله السد بازی می‌کند، فعلا با ۵ گل زده در کنار عبدالرزاق حمدالله در صدر جدول گلزنان این بازیها قرار دارد. بونجاح همچنین با ۳ پاس گل در کنار «نام تائه هی» مهاجم کره‌ای تیم السد و همبازی خودش و «ایگور» مهاجم برزیلی تیم شارجه بهترین پاسورهای این بازیها می باشد.

بغداد بونجاح با ۱۹ شوت و ۱۳ شوت در چارچوب، شوتزن ترین بازیکن این تورنمنت است و مجموع این آمارها نشان از آن دارد بونجاح ارزشمند ترین بازیکن این تورنمنت است. 

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امشب تیم السد قطر به مصاف پرسپولیس می‌رود که این دو تیم از ساعت ۱۷:۱۰ به مصاف هم می‌روند. 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بغداد بونجاح السد قطر تیم فوتبال السد قطر پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن