Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از هفت دست آورد سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا با بیان اینکه با پا در رکابی فرمانده نیروی زمینی، تیمی بسیار توانا که در زمینه اطلاعاتی نخبه هستند را مامور کرده و همواره همه تهدیدات را زیر نظر دارند و دشمنان نظام اسلامی را رصد می کنند، گفت: تجهیزاتی که به صحنه می‌آید و می‌خواهد برای ما تهدیدی باشد یا ممکن است نسبت به ما در آینده به کار گرفته شود، ایشان با تیم نخبه ای که دارد تجهیزاتی آماده کرده که می توانند هر تهدیدی را قبل از این که ظاهر شود تدبیر کنند و متناسب با آن تجهیزات مورد نیاز را بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر این که این تیم بر لبه دانش حرکت می کنند و نخبگانشان تراز اول هستند و بعضی از تجهیزاتی هم که عزیزان ساخته‌اند بیش از انتظاری هست که ممکن است نسبت به ما وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: چیزی که می‌تواند در منطقه تضمین صلح کند و هر نوع تهدیدی علیه نظام را پاسخگو باشد، عزیزان جهاد خودکفایی آماده کرده‌اند و امروز هم یکی از آن روزهاست و از این روزها زیاد خواهند داشت چون لحظه به لحظه منطقه را مورد رصد و شناسایی قرار می‌دهند.

امیر دادرس در پاسخ به سوالی در خصوص وجه برتری تجهیزات رونمایی شده در مراسم امروز خاطر نشان کرد: بخشی از این تجهیزات بار اول است که در سطح دنیا ساخته می شود یعنی متناسب با تهدیدی که احساس می‌شود طراحی شده است. تیم جهاد خودکفایی ارتش معکوس ساز نیست و تیمی هست که از ابتدا طراحی می کند و دقیقا تهدید محور است.

وی افزود: وجوه برتری این تجهیزات نسبت به تجهیزات خارجی این هست که دشمن فکر می کند ما تحریم هستیم و نمی توانیم بسازیم ولی خدا را شکر می‌کنیم که در سایه تحریم توانستیم بسازیم و اگر فشار ها بیشتر شود ظهور خلاقیت‌های ما هم بیشتر می‌شود و این ابتکارات به واسطه فشارها و تحریمها و تهدیدها بوده امروز بیش از هر زمان روی پای خودمان هستیم.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه کسی تجهیزات پیشرفته غربی به ما نمی‌دهد تصریح کرد: ما هرچه داریم از خودمان داریم ولی هر چه داریم موثر است به آنچه داریم در رفتار دشمن موثر است و هرجا که می‌خواهیم فرود می آید و آن اندازه که می‌خواهیم تهدید را از بین می‌برد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تحریمها فرمانده کل ارتش تحریمها فرمانده کل ارتش امیر دادرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه، کنکور یک رویداد فرهنگی و علمی است که هر ساله برگزار می‌شود، گفت: دولت سیزدهم به برگزاری با کیفیت این رویداد علمی اهتمام ویژه دارد.

یوسف نوری جمعه، ۷ اردیبهشت در بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری در بابلسر اظهار کرد: هر چه بتوانیم رشته‌های تحصیلی را به‌سمت نیازهای جامعه سوق دهیم نتیجه بهتری را خواهیم گرفت.

وی افزود: یک میلیون و ۱۵۲ هزار داوطلب در سطح کشور امروز کنکور می‌دهند و در استان مازندران ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب در آزمون سراسری شرکت داشتند، با توجه به اینکه در ۴ مرحله داوطلبان می‌توانند کنکور بدهند، بخشی از این افراد امروز حضور پیدا نمی‌کنند که مصوبه خوبی جهت کاهش اضطراب و کسب نتیجه مدنظر است.

این مسئول تصریح کرد: ۶۳.۵ درصد از داوطلبان کنکور در استان مازندران خانم‌ و مابقی آقایان هستند. در بابلسر هم امروز، ۸۰۶ نفر در حوزه امتحانی بابلسر شرکت کردند.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود: دانشگاه مازندران دانشگاه ممتازی است که در رده‌بندی‌های جهانی و بین‌المللی از رتبه‌های خوبی برخوردار است، امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر داوطلبان کنکور را در زمینه دانش بنیان و اقتصاد مردم پایه بسیج کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش بیشتر داوطلبان، کنکور را در زمینه دانش بنیان و اقتصاد مردم پایه بسیج کنیم.

به گزارش ایسنا، در کنکور امسال ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۲۴ هزار و ۴۱۷ داوطلب زن و ۱۴ هزار و ۹۳  داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • (ویدئو) روایتی از خلاقیت هوتن شکیبا برای صداپیشگی «بچه»
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشارها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • اجرای طرح دادرس در مدارس تویسرکان
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد