Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با دادستان جدید بیرجند بیان کرد: اصول دین خدا و بعثت انبیا به این است که جانشینانی معصوم و بدون ظلم امور مردم را در دست داشته باشند.

وی با بیان اینکه اگر عدل پیاده شود، تمام مردم احساس امنیت می کنند، اظهار کرد: اگر بی عدالتی حاکم باشد فقط افراد خائن احساس امنیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عبادی بیان کرد: اگر ولنگاری هایی در سلسله مراتب از مدیرانی، روسایی و مسئولانی احساس نشود، همه کارشان را درست انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اما وقتی سهل انگاری صورت گیرد و نورچشمی و خویشاندی پای عملکردها باشد، امنیت از بین می رود چراکه خائنین احساس امنیت کرده و جامعه را آزاد نمی گذارند.

وی ادامه داد: پیشگیری از وقوع جرم در قوه قضاییه بسیار کارآمد بوده بنابراین نیاز است مدیریت با چشم باز و دقت لازم انجام شود تا فرصت برای افراد فرصت طلب نماند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه بهترین خدمت به جامعه و دوستی با افراد، جلوگیری از فاسد شدن فرد است، اظهار کرد: کسی که ولنگاری می کند دشمن مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواستار افزایش نظارت ها شد و گفت: همچنین قضاوت ها باید سریع و موثر انجام شود.

وی امنیت را شرط اول برای انجام امور اقتصادی و سرمایه گذاری ها دانست و گفت: توسعه شرایط برای رسیدن به کار، جلوگیری از ولنگاری ها و تعطیلات و جلوگیری از بیکاری ها از جمله شرایط لازم در نظارت ها است.

آیت الله عبادی بیان کرد: امید است به همت مجلس و قوه قضاییه بیماری های اخلاقی، روانی و سیاسی پشت سر گذاشته شود و در گام دوم جامعه اسلامی در سطح بین المللی بدرخشد.

کد خبر 5033848

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری

سازمان تامین اجتماعی به منظور حمایت از افراد شاغل طرحی را به عنوان بیمه بیکاری در نظر گرفت تا در صورت بیکار شدن کارکنان آنها بتوانند از مزایای بیمه بیکاری بهره‌مند شوند و امرار معاش کنند.

اما به گفته شهروندخبرنگار با وجود اینکه در سال جدید تمامی حقوق ها افزایش یافته است اما این افزایش شامل بیمه بیکاری نمی شود.

وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و درود بنده ٢۴ سال پرداختی بیمه دارم و هنگامی که هرساله افزایش می‌خورد ما هم با همان افزایش همه ساله بیمه را پرداخت می کردیم. اکنون بنده یکسال و نیم تعدیل شدم و از بیمه بیکاری استفاده می‌کنم. اما با وجود اینکه در سال جدید همه حقوق‌ها افزایش داشته اما فقط بیمه بیکاری هست که افزایش شاملش نمی شود و وقتی این موضوع را پیگیری کردم به من اعلام کردند قانون افزایش نداریم. اما همه چیز گران شده است و از سوی دیگر بنده مستاجر و متاهل هستم و فرزند دانشجو دارم خواهش می‌کنم این موضوع را رسیدگی کنید مشکل خیلی از مردم است.

منبع: رنجبر - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم